تمدید طرح شناورسازی ساعت کاری ادارات اصفهان تا دوماه آینده

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از تمدید طرح شناورسازی ساعت کاری ادرات در شهر اصفهان تا پایان فصل پاییز خبر داد.

مهران زینلیان امروز در خصوص هشتمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان با اشاره به کمبود سرویس‌های مدارس به علت گذراندن دو سال شرایط کرونایی گفت: با توجه به میزان تاثیر مثبت طرح شناوری ساعات شروع کار کارمندان در شرایط کنونی، این طرح دو ماه دیگر، تا پایان فصل پاییز در شهر اصفهان تمدید شد.

او ادامه داد: در این فرصت شهرداری اصفهان با کمک پلیس راهور، آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های مرتبط نسبت به بررسی و مطالعات بیشتر از جمله استفاده از فرم‌های نظرسنجی و درنظر گرفتن شرایط پایداری‌های جوی و احتمال ایجاد شرایط اضطرار اقدام کرده و نتیجه را حداکثر در آذرماه ارائه خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: همچنین مقرر شد فرمانداری شهرستان اصفهان با همکاری آموزش و پرورش، شهرداری، شورای شهر و سایر دستگاه‌های مرتبط، از طریق کارگروه ماده ۱۸ نسبت به افزایش سرویس‌های دانش آموزی تدابیر لازم اتخاذ کنند.

او تصریح کرد: در این نشست با توجه به شروع فصل سرما و پیش بینی شرایط اینورژن و پایداری هوا، راهکار‌های انجام اقدامات پیشگیرانه در رابطه با آلایندگی خودرو‌ها توسط مدیرکل مدیریت بحران و سایرین ارائه، بررسی و تصمیم‌گیری شد.

زینلیان افزود: برخورد قانونی با منابع ثابت و متحرک انتشار دهنده آلاینده و اعمال محدودیت‌های لازم در فعالیت‌ها، فعال کردن مراکز معاینه فنی خودرو‌ها همراه با کنترل و نظارت مستمر بر صحت عملکرد این مراکز، جلوگیری از تردد خودرو‌های فاقد معاینه فنی، خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های دودزا و کاربراتوری، کاهش میزان کارکرد درجای اتوبوس‌ها و سایر خودرو‌های دیزلی بیش از حد زمان استاندارد تعریف شده، رفع نقاط پرترافیک- بهسازی ناوگان حمل و نقل- استفاده از سوخت‌های استاندارد یورو ۴ و ۵ و ۶ و گسترش محدوده اجرای طرح نوبت‌بندی زوج و فرد خودرو‌ها به رینگ ۲ و ۳ در شرایط اضطرار را مهمترین اقدامات در راستای پیشگیری از آلودگی هوا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار