سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس:

طرح سازمان ملی اقامت به زودی به صحن علنی مجلس می رسد + فیلم

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت شورای هماهنگی مهاجرت یکی از محورهای اصلی طرح سازمان ملی اقامت است که به ریاست وزیر کشور تشکیل می شود.

حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان پیرامون آخرین جزئیات از طرح سازمان ملی اقامت گفت برای ساماندهی اتباع خارجی ساکن ایران طرحی به نام طرح سازمان ملی اقامت با اهداف مشخص به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه شد که رای آورده است.

حدادی اظهار داشت: این طرح در کارگروه تخصصی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس درحال بررسی نهایی است و تنها یک جلسه از جلسات بررسی این کارگروه باقی مانده تا پس از ارائه طرح مذکور در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس به صحن علنی مجلس برسد.

به گفته حدادی, شورای هماهنگی مهاجرت یکی از محورهای اصلی این طرح است که به ریاست وزیر کشور و با حضور وزرای مرتبط با این موضوع یعنی وزیر اطلاعات, فرماندهی فراجا‏ و سازمان برنامه و بودجه تشکیل می دهد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس وجود آمارهای نادرست و متناقض و یکپارچه سازی این آمارها را ازجمله اهداف تصویب این طرح دانست. 

حدادی در پایان نیز گفت: از وزارت کشور و باقی دستگاه های اجرایی در این زمینه دعوت شده و فراجا و وزارت کشور نظرات خوبی در جلسات پایانی بررسی طرح سازمان ملی اقامت داشته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار