امام جمعه مهاباد:

تاسیس نهاد‌های انقلابی از بصیرت امام راحل بود

امام جمعه مهاباد گفت: تاسیس نهاد‌های انقلابی بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بصیرت امام راحل برای دوران مختلف بود که امروز برکات حضور آن‌ها بر همگان آشکار است.

ماموستا عبدالسلامی امام جمعه مهاباد امروز در آیین گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه شهدا گفت: تاسیس نهاد‌های انقلابی تداوم نظام جمهوری اسلامی و انقلاب را بیمه کرد و سپاه شهدا در راس فعالیت‌های نظامی و مردمی نقش حیاتی را ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه برکات حضور سپاه برکسی پوشیده نیست، ادامه داد: پیشرفت‌های نظامی سپاه مقتدر امروزه در کل جهان پیچیده و دشمنان نظام از این توانایی‌های بومی در هراس هستند.

امام جمعه مهاباد اضافه کرد: علاوه بر پیشرفت‌های نظامی، سپاه مقتدر در عرصه‌های مختلف خدمت به مردم ورود پیدا کرده و برای آرامش و امنیت مردم در داخل و خارج از کشور جان فدایی می‌کند.

فرماندار ویژه مهاباد هم در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌های نیرو‌های انقلابی سپاه گفت: تاسیس این نهاد انقلابی برای تحقق آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی نشان دهنده تدبیر و دوراندیشی بنیانگذار جمهوری اسلامی بود.

حسن عباسی تاکید کرد: نیرو‌های فداکار و جان برکف این نهاد در تمامی جبهه‌ها با ایثار و از خودگذشتگی فعال بوده و پس از ایفای نقش در هشت سال دوران دفاع مقدس، در عرصه‌های سازندگی، محرومیت زدایی و دستگیری از محرومان نیز کارنامه درخشانی دارند.

وی با بیان اینکه بخشی از عملیات سپاه در خارج از مرز‌های کشور است، یادآور شد: نیرو‌های این نهاد انقلابی با نقش آفرینی مثال زدنی و بی نظیر در جبهه مقاومت با اقتدار از تجاوز و ورود متجاوزان داعشی به کشورمان جلوگیری کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.