فرماندار مهاباد:

۷۵ درصد اعتبارات سفر استاندار تخصیص یافت

فرماندار ویژه مهاباد گفت: ۷۵ درصد اعتبارات جهت اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان تخصیص یافته است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در جلسه بررسی مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به مهاباد گفت: ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب تکمیل ۱۰۱ پروژه نیمه تمام به مهاباد اختصاص یافته بود که تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی افزود: تمام پروژه‌های در نظر گرفته شده مربوط به طرح‌های نیمه تمام است و تنها یک پروژه با توجه به نیاز شهرستان در قالب طرح جدید تعریف شده است.

فرماندار ویژه مهاباد تاکید کرد: تا پایان مردادماه جاری با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی نسبت به جذب تمام اعتبارات پیش بینی اقدام می‌شود تا مبلغی از این اعتبار در اثر ناهماهنگی برگشت داده نشود.

عباسی با اشاره به مصوبات سفر ریاست جمهور ادامه داد د: بیش از ۲ هزار میلیارد تومان از محل منابع ملی در قالب سفر رییس جمهور به مهاباد به چهار پروژه راهداری، درمانی و خدماتی اختصاص یافته که تاکنون حدود ۲۰۰ میلیارد تومان آن جذب شده است.

وی اضافه کرد: ۵۵ میلیارد تومان به طرح تکمیل فاز نخست بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی، ۱۲۱ میلیارد تومان به تکمیل کریدور غرب، ۳۰ میلیارد تومان به علاج بخشی سد مهاباد و ۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل تصفیه خانه شهرک صنعتی تخصیص یافته است.

شهرستان مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و ۱۲۰ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.