شکست رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن فرماندهان جهاد اسلامی

یکی از رهبران حماس تایید کرد همه اهداف رژیم اشغالگر در ترور فرماندهان جنبش جهاد پس از شروع عملیات مشترک مقاومت شکست خورد.

«اسامه حمدان» از اعضای ارشد حماس تایید کرد دشمن دیگر می‌داند که در همه نبرد‌های آتی گروه‌های فلسطینی در کنار هم هستند و این رژیم امکان هدف قرار دادن تنها یک گروه را ندارد. بلکه با هدف قرار دادن یک گروه دیگر گروه‌ها نیز پاسخ خواهند داد.

براساس گزارش المیادین، حمدان گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی هنگامی که عملیات غافلگیرانه خود را در ترور سه تن از فرماندهان سرایا القدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) آغاز کرد، در پی آن بود تا معادله بازدارندگی را که مقاومت فلسطین در طول سال‌های گذشته آغاز کرده بود به نفع خود تمام کن.

حمدان دیگر هدف رژیم صهیوینستی را از بین اتحاد بین گروه‌های مقاومت فلسطین دانست تا غزه را به جای اینکه بخشی از پروژه آزاد سازی باشد به مربع دفاع از خود بازگرداند.

اسامه حمدان تاکید کرد او معتقد است بعد از این مرحله از رویارویی همه اهداف رژیم صهیونیستی شکست خورد و همچنان توانایی بازدارندگی خود را دارد و میادین مقاومت همچنان متحد هستند.

در نخستین ساعات روز سه شنبه نهمِ ماه می، نیرو‌های رژیم اشغالگر قدس یک حمله نظامی وحشیانه را علیه نوار غزه به راه انداختند و موجب کشته شدن ۱۵ نفر از جمله ۳ تن از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین، ۴ کودک، و ۴ زن شدند.  

نتانیاهو با احیای سیاستِ ترور‌های هدفمند رژیم اشغالگر قدس سعی دارد تا تصویر بازدارندگی این رژیم علیه مقاومت فلسطین را که به دلیل فعالیت‌های چند وقت اخیر جریان مقاومت در نوار غزه و کرانه باختری و نمایش ضعف رژیم صهیونیستی مخدوش شده بود، بار دیگر احیا کند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار