النخاله: رزمندگان ما در نبرد اخیر به خوبی انجام وظیفه کردند

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با اشاره به اینکه نبرد با صهیونیست‌ها در دو جبهه سیاسی و میدانی بود، گفت رزمندگان مقاومت به خوبی از عهده این کار برآمدند.

زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: رزمندگان ما در جریان نبرد "انتقام خون آزادگان" به خوبی انجام وظیفه کردند و سختی کشیدند وتوانستیم فرمول توافقی قوی را تحمیل کنیم و حرف به حرف آن را به دقت نوشتیم.

به گزارش فلسطین الیوم، وی تاکید کرد مردم ما در نبرد "انتقام خون آزادگان" با اراده خود و اراده فرزندانشان و اراده همه گروه‌ها مبارزه کردند.

النخاله افزود: نبرد در دو جبهه سیاسی و میدانی بود و رزمندگان ما به خوبی از عهده این کار برآمدند و ما نسخه توافقی قوی را (بر دشمن) تحمیل کردیم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد آیا می‌دانید چگونه به این فرمول و سازوکار دست یافتیم؟ زیرا ما حرف به حرف آن را با دقت نوشتیم.

زیاد النخاله اظهار داشت: در این نبرد رزمندگان ما و فرماندهانشان عملکرد خوبی داشتند و نماینده شایسته و بهترین برای ملت فلسطین بودند.

وی با بیان اینکه خون همین شهدا بود که چنین معادله قوی را بر دشمن تحمیل و این دستاورد را محقق کرد تصریح کرد: وحدت ملت فلسطین تضمین اساسی برای ادامه مسیر آزادی است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی از رهبران و فرماندهان گروه‌ها و گردان‌های فلسطینی قدردانی کرد و گفت: ان شاء الله پیروزی در پی پیروزی محقق خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار