آب‌رسانی به ۱۶ روستا توسط قرارگاه امام حسن (ع) سپاه کازرون

به مناسبت سوم خردادماه و دهه کرامت توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه، آبرسانی به ۱۶ روستا در شهرستان کازرون به بهره برداری رسید.

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با تبریک دهه کرامت و گرامی داشت سوم خرداد آزاد سازی خرمشهر گفت: پروژه آب رسانی به ۱۶ روستا از بخش مرکز‌ی شهرستان کازرون به عنوان پروژه بلیان به همت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی سپاه فجر صورت گرفته که در دهه کرامت و سوم خرداد به بهره برداری رسید.

او گفت: این برنامه بزرگ آب رسانی در شهرستان کازرون با ارزش هزینه ۹۵ میلیارد ریال به ۱۶ روستا به استعداد ۶۰۰۰ هزار خانوار و ۲۵۰۰۰ هزار نفر جمعیت از نعمت آب شیرین برخوردار می‌کند.

سرهنگ حیاتی گفت: در بهره برداری این مجتمع آب رسانی که شامل حفر چاه، خط انتقال، برق رسانی، شبکه توزیع و تجهیز چاه صورت گرفته بیش از ۱۰ جلسه در شهرستان کازرون جهت هماهنگی و رفع معارض با حضور مسئولین شهرستان کازرون و طرفین برگزار و مشکلات رفع شده است.

او گفت: در پروژه بزرگ آب رسانی به ۱۶ روستا از بخش مرکزی که یکی از دو پروژه‌های مهم در سطح شهرستان کازرو است و مردم از آب شیرین سالم برخوردار می‌شوند و در آینده نزدیک ان شاءالله پروژه آب رسانی بالاده نیز به بهره برداری خواهد رسید.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: حرکت‌های جهادی در برخوردار کردن مردم از نعمت الهی آب، تداعی بخش دوران ایثار و جهاد در دوران دفاع مقدس که ایام سوم خرداد است که تنها نسخه شفا بخش در مقابل برنامه‌های دشمن حرکت‌های جهادی در کشور است.

همچنین همزمان با سالروز فتح خرمشهر کارخانه تولیدات قطعات الکترونیکی اتومبیل شرکت دانش بنیان با سرمایه گذاری ۱۰۰میلیاردتومان به بهره برداری رسید.

در این کارخانه برای ۱۵۰ نفر بطور مستقیم و ۲۰۰ نفر غیرمستقیم شغل فراهم شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار