اخلاص، بصیرت و ولایت مداری سه شاخصه مهم رزمندگان در دفاع مقدس

فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: یکی از مسائل مهم در درون آزاد سازی خرمشهر نگاه کردن به شاخصه‌های اخلاص، بصیرت و ولایت مداری در وجود رزمندگان حق علیه باطل است.

سرهنگ پاسدار حسین حیاتی ضمن تبریک دهه کرامت و سوم خرداد آزادسازی خرمشهر گفت: در محافل و مجالس تبیین نسبت به ابعاد دفاع مقدس صورت گیرد.

او در این مراسم که با حضور رزمندگان و مسئولان شهرستان کازرون برگزار شد، گفت: یکی از مسائل مهم در درون آزاد سازی خرمشهر نگاه کردن به شاخصه‌های اخلاص، بصیرت و ولایت مداری در وجود رزمندگان حق علیه باطل است.

فرمانده سپاه ناحیه کازرون گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای است که در استخراج آن پایانی ندارد و وظیفه داریم در مجالس و محافل تبیین نسبت به ابعاد دفاع مقدس صورت گیرد.

او گفت: رزمندگان دفاع مقدس امداد‌های غیبی و الهی دفاع مقدس را نقل و بیان نمایند تا درس‌های دفاع مقدس برای نسل‌های بعد از دفاع مقدس بازگو شود.

سرهنگ حیاتی تاکید کرد: مقام معظم رهبری می‌فرماید دفاع مقدس تبیین شود تا مردم افتخار کنند و اگر روایت صورت نگیرد تعریف در فرهنگ دفاع مقدس انجام خواهد شد.

او خطاب به رزمندگان کازرونی حاضر در مراسم اذعان داشت: امروز جنگ، جنگ روایت هاست و نهضت خاطره گویی باید به خوبی شکل گیرد برای بیان درس‌ها و عبرت‌ها از ایثارگری‌ها و فداکای‌های رزمندگان در دفاع مقدس، و این بار سنگینی است که بر دوش داریم در مقابل هجمه سراسری دشمنان.

در ادامه این مراسم فرماندهانی که در عملیات بیت المقدس آزاد سازی خرمشهر حاضر بودند به نام‌های حاج رحیم قنبری، حاج کاظم پدیدار و نوروزی با بیان خاطراتی یادو خاطره شهدا را گرامی داشتند و سپس از خانواده شهید فروزنده و یادگار هشت سال دفاع مقدس حاج محمود رزازان لوح سپاس اهداء شد.

یادآور می‌شود شهرستان کازرون با تقدیم ۳۱ شهید در عملیات بیت المقدس (آزاد سازی خرمشهر) و ۱۳۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار