اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت دهه کرامت در چهارمحال و بختیاری

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت دهه کرامت و حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در این استان برگزار شد.

عبدالله جهانبخشی اظهار داشت: در آستانه میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها، پیاده روی بزرگ خانوادگی صبح و نشاط با حضور آحاد مردم و مسئولین در مرکز استان برگزار شد.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: ادای احترام جامعه ورزش و جوانان به شهدا با حضور در تپه نورالشهدای شهرکرد و قرائت زیارت عاشورا، آیین استقبال از ملی پوش جودو محمد سورشجانی در اداره کل ورزش و جوانان، برگزاری یادواره شهدای ورزشکار، همایش‌های کوه پیمایی، همایش سوارکاری، دوره‌های آموزشی، دیدار با خانواده شهدا، مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی در سراسر استان توسط هیات‌های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان، مجمع انتخاباتی هیات ووشو و... از برنامه‌های برگزار شده در این ایام بود.

جهانبخشی ادامه داد: همچنین به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان‌های یازده گانه همایش‌های پیاده روی خانوادگی و جشن‌های روز ملی جمعیت نیز برگزار شد.


بیشتر بخوانید


وی خاطر نشان کرد: در این ایام ورزشکاران استان از رشته‌های ووشو، بوکس، تنیس روی میز، والیبال و وزنه برداری به اردو‌های آماده سازی تیم‌های ملی برای حضور در مسابقات آسیایی دعوت شدند.

عبدالله جهانبخشی یادآور شد: این برنامه‌ها از آغاز دهه کرامت همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تا فرارسیدن میلاد امام رضا (ع) با هدف توسعه ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار