معاون رئیس جمهور:

سردشت شهر ایثار و فداکاری است

معاون رئیس جمهور گفت: سردشت شهر ایثار، شهادت، فداکاری، استقامت و از خودگذشتگی است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در آیین افتتاح کلینیک مصدومان شیمیایی سردشت گفت: سردشت شهر ایثار، شهادت، فداکاری، استقامت و از خودگذشتگی است.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی  اظهار کرد: دشمن با بمباران شیمیایی این منطقه جنایت بزرگی را مرتکب شد و مردم بی دفاع را ناجوانمردانه بمباران کرد.

وی ادامه داد: هفته جاری یادآور خاطرات ناخوشایندی برای مردم ایران است و حادثه انفجار حزب جمهوری اسلامی و شهادت ۷۲ تن از مسئولان دولتی و بمباران شیمیایی سردشت هرگز از یاد و خاطره‌ها نمی‌رود.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه راه اندازی این کلینیک می‌تواند سردشت را به یک قطب درمانی در منطقه تبدیل کند، افزود: بنیاد شهید تمام خدمات لازم را برای جانبازان شیمیایی سردشت ارائه خواهد کرد.

کلینیک تخصصی جانبازان شیمیایی خاتم الانبیاء (ص) سردشت همزمان با سی و ششمین یادواره شهدای بمباران شیمیایی این شهرستان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان محلی به بهره‌برداری رسید.

کلنیک تخصصی جانبازان شیمیایی سردشت دارای یک هزار و ۲۷۰ مترمربع زیربنا و در ۶ طبقه احداث شده و برای آن ۳۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.