زندانیان سیاسی بحرین به بیش از ۱۳۰۰ نفر رسیدند

درحالی حاکمان آل خلیفه درحال بزک کردن چهره خود در جهان هستند بیش از ۱۳۰۰ نفر از شهروندان بحرین به دلایل سیاسی و عقیدتی در زندان هستند.

همزمان با راه اندازی جایزه «ملک حمد» برای همزیستی مسالمت آمیز در شهر لس آنجلس آمریکا، جمعیت الوفاق بحرین بار دیگر دروغ «مدارا و همزیستی» را که رژیم بحرین ادعا می‌کند و به عنوان ابزاری برای سفید کردن وجهه جعلی حقوق بشری خود برابر مجامع بین المللی از آن استفاده می‌کند، فاش کرد.

براساس گزارش الولو، الوفاق الگوی بحرینی را برای همزیستی مسالمت آمیز، گفتگو و مدارا ارائه و اعلام کرد ۱۳۰۰ زندانی سیاسی از جمله ۱۱ شخصیت سیاسی در زندان‌های رژیم به سر می‌بردند.

الوفاق تاکید کرد که الگوی همزیستی مسالمت آمیز درحالی ارائه می‌شود که صد‌ها بحرینی در تبعید به سر می‌برند و ظلم و آزار و اذیت فرقه‌ای در کشور گسترش یافته است و ۱۱ مسجد متعلق به شیعیان وجود دارد که از سال ۲۰۱۱ همچنان ویران است.

در مورد قانون اساسی بحرین که فاقد اصول دموکراسی و عدالت است، الوفاق با اشاره به توافق و حضور  نداشتن اکثریت مردم در انتخابات، تصمیم مقامات برای انحلال احزاب سیاسی مخالف را یادآور شد و افزود بر این اساس، ادعا‌های رژیم مبنی بر تساهل مذهبی در بحرین روشن می‌شود، چیزی که ابراهیم المدهون، فعال سیاسی در مصاحبه با اللولوه با اشاره به دوگانگی تعامل رسمی با مراسم مختلف دینی در این کشور، بار دیگر بر آن تاکید کرد.

ابراهیم المدهون فعال سیاسی گفت: مدارای دینی واقعا وجود ندارد، اما برخی ادیان مجاز هستند، به ویژه نفوذ صهیونیست‌ها در بحرین، آن‌ها سعی می‌کنند وانمود کنند که آزادی دموکراتیک وجود دارد و در این کشور کنیسه (یهودی) یا معبد هندو و دیگر ادیان وجود دارد در حالی که از برگزاری مراسم اسلام اصیل محمدی جلوگیری می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۱ ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
مال ما به ۱۳۰۰۰۰ نفر
آخرین اخبار