هرتزوگ با وجود مخالفت شدید مردمی وارد بحرین شد

رئیس رژیم صهیونیستی پس از تغییر در برنامه‌های سفر بدلیل ترس از تظاهرات مردمی امروز وارد بحرین شد.

اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی، امروز یکشنبه در اولین سفر خود به منامه، وارد بحرین شد، این سفر در پی برگزاری تظاهرات علیه عادی سازی تحت تدابیر شدید امنیتی انجام خواهد شد.

اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از مواجه شدن با اعتراضات مردم بحرین، برنامه‌های سفر خود در این کشور را تغییر داده است.

هرتزوگ طی سفری رسمی امروز وارد منامه پایتخت بحرین شد و در بدو ورود، مورد استقبال عبداللطیف الزیانی، وزیر امور خارجه بحرین قرار گرفت.

مقامات بحرینی پیش از سفر به هرتزوگ اطمینان داده‌اند که در هنگام سفر وی به این کشور، تظاهراتی علیه وی رخ نخواهد داد.

با این حال مردم بحرین با برگزاری تظاهرات در چند روز گذشته، مخالفت دوباره خود را با قدم گذاشتن "اسحاق هرتزوگ" رئیس رژیم صهیونیستی به خاک کشورشان اعلام کرده و عادی سازی روابط آل خلیفه با این رژیم را محکوم کردند.

ویدئو‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که تظاهرات بحرینی‌ها در مناطق مختلف این کشور در محکومیت سفر امروز یکشنبه اسحاق هرتزوگ به منامه همچنان ادامه دارد.

در همین رابطه، مردم شهرک "المرخ" با برگزاری تظاهرات سازش رژیم آل خلیفه با رژیم صهیونیستی و سفر هرتزوگ را محکوم کردند. آن‌ها همچنین بر همبستگی خود با ملت فلسطین تاکید کرده و خواهان بیرون راندن صهیونیست‌ها از بحرین شدند."هیهات من الذله"، "عادی سازی خیانت است" و "بحرین گورستان صهیونیست‌ها است" و "مقاومت مقاومت" از جمله شعار‌های تظاهرات کنندگان بود. تظاهرکنندگان همچنین پرچم رژیم صهیونیستی را لگدمال کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
باید میرفتیم این بچه کش و جنایتکار با گونی می آوردیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۳ آذر ۱۴۰۱
آل خلیفه دیگه چه بد بختی است
آخرین اخبار