شناسایی و انهدام باند سارقان منزل و اماکن خصوصی در رامسر

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از دستگیری اعضای باند سرقت منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ سیدجلیل نبوی فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به شناسایی یک باند ۳ نفره سرقت از منزل و اماکن خصوصی در این ارتباط شدند.

سرهنگ نبوی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان در عملیات‌های غافلگیرانه‌ای دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

او با اشاره به این که این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی، در صورت مشاهده افراد ناشناسی که بدون جهت در محدوده محل سکونت آنان پرسه می‌زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نوش دارو قبل از مرگ سهراب
۰۱:۵۸ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
سارقین منزل به سه دسته تقسیم میشن. دسته اول سارقینی که فقط موقعی میان که خونه نباشید و با روشهای مختلف مثل زنگ‌ زدن، سنگ به شیشه ‌زدن ‌یا موارد دیگه اول مطمن‌ میشن خونه نباشید و بعد قفلهای حفاظ و درب را به سادگی باز یا تخریب میکنند و وارد میشن که کافیه قفل هوشمند ضد دیلم گاردمن برای درب نصب کنید که این گروه سارقین را بدون هیچ اما و اگر پشت درب متوقف کنید ولی گروه دوم‌ سارقینی خشن هستند که در لباس مامور پلیس، آب، برق، گاز،‌ پست یا پیک رستوران موقعی میان که خونه باشید و به محض اینکه درب را باز میکنید به زور وارد میشن تا جایی که بارها دیدیم جوری درب را با وجود زنجیر محافظ درب تو صورت صاحبخونه کوبیدن که به شکستگی بینی و فک منتهی شده که تنها راه نجات از شر این ‌سارقین خشن فقط اینه که قفل هوشمند ضد زورگیری گاردمن روی درب نصب کنید که مثل معجزه نجاتتون میده و دسته سوم که خطرناکترین دسته سارقین هستند آشناهایی هستند که خودتون به خونه راهشون میدید مثل تعمیرکار، پرستار، نظافتچی، سرایدار، معلم خصوصی، همسایه، دوست، آشنا و حتی فامیل که متاسفانه این دسته از سارقین به دلیل ترس شناسایی شدن با قصد قتل میان ‌سراغتون که تنها راه نجات از شر چنین کفتارهایی اینه که اموال و اسناد با ارزش را در گاوصندوقی که واقعا ضد دیلم و مجهز به قفل هوشمند ضد زورگیری گاردمن باشه نگهداری کنید که به واقع نوش داره قبل از مرگ سهراب هستش و حتی وقتی امثال این سارقین خشن کفتار صفت وارد خونه زندگی شما هم بشن نمتونن مورد آزار و شکنجه قرارتون بدن. اگر تابناک صلاح دید میتونه آدرس اینستاگرام ما را که در آخر مینویسیم منتشر کنه که ویدیوهای صفحه ما را تماشا کنید تا با شگردهای سارقین آشنا بشید که حداقل با اطلاع از روشهای سارقین تلاش کنید در امنیتی نسبی زندگی کنید @zedeh_serghat