کشف ۲۰ میلیارد ریال ارز و طلای سرقتی

رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری ۴ سارق و کشف ۲۰ میلیارد ریالی اموال سرقتی با همکاری اطلاعاتی و عملیاتی پلیس آگاهی استان گلستان خبر داد.

سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: در پی سرقت‌های متعدد منازل در شهرستان مرکز استان و شهرستان‌های غرب استان موضوع در دستور کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

او افزود: در جریان رسیدگی به این پرونده و با توجه به اعلام پلیس آگاهی استان گلستان مبنی بر وقوع سرقت‌های مشابه در آن استان توسط سارقان در حرکت، ماموران اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

سرهنگ قیصری در ادامه گفت: با همکاری اطلاعاتی پلیس آگاهی استان گلستان و بررسی‌های همه جانبه مخفیگاه متهمان که در قالب یک باند ۴ نفره اقدام به سرقت منازل می‌کردند در شهرستان محمود آباد شناسایی و اقدام عملیاتی برای دستگیری آنان آغاز شد.

او افزود: با اقدام به موقع تیم‌های عملیاتی از پلیس آگاهی استان مازندران، پلیس آگاهی استان گلستان و پلیس آگاهی شهرستان محمودآباد متهمان که از طایفه فیوج و اهل و ساکن استان تهران بوده اند زمینگیر شدند.

سرهنگ قیصری از کشف مقادیر قابل توجهی ارز خارجی و طلاجات سرقتی مجموعا به ارزشی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از متهمان خبر داد و گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از مخفیگاه این افراد تعدادی آلات و ادوات سرقت و سلاح سرد کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند با قدردانی از همکاری‌های اطلاعاتی و عملیاتی ماموران پلیس آگاهی استان گلستان، از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی در صورت شناسایی و مشاهده افراد مشکوک و ناشناس در محدوده محل سکونت خود مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.