جابجایی بیش از ۲ میلیون تن کالا در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجایی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تن کالا در این استان خبرداد.

کلیم‌الله وثوقی گفت: در جابجایی این تعداد کالا بیش از ۱۵۷ هزار برگ بارنامه هم در استان صادر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل عمده کالاهای جابجا شده را انواع بنزین، گندم، گوجه فرنگی، سیمان فله‌ای و کیسه‌ای، آب معدنی، سیب زمینی و شمش آهن ذکر کرد و افزود: جابجایی کالا کاملا عادی، روان و بدون مشکل در این استان انجام می‌شود.

به گفته او، در ۶ ماه اول امسال ۹۸۴ هزار و ۲۶۶ تن کالا در شهرستان اردبیل ، ۲۰۴ هزار و ۵۸۳ تن کالا در شهرستان پارس‌آباد ، ۶۳۳ هزار و ۳۹۳ تن کالا در شهرستان نمین ، هشت هزار و ۳۵۱ تن کالا در شهرستان بیله‌سوار ، ۶۸ هزار و ۱۶۳ تن کالا در شهرستان مشگین‌شهر ، ۳۲ هزار و ۲۵۶ تن کالا در شهرستان گرمی ، ۱۳۰ هزار و ۴۳۶ تن کالا در شهرستان خلخال و ۶۱ هزار و ۵۲۰ تن کالا در شهرستان اصلاندوز جابجا شده است.

وثوقی از افزایش ۱۴ درصدی صدور بارنامه در شهرستان خلخال خبر داد و گفت: در ۶ ماه اول امسال بیش از ۱۲ هزار برگ بارنامه در این شهرستان صادر شده که در مدت مشابه پارسال ۱۰ هزار و ۷۰۰ برگ بارنامه بود.

او همچنین با اشاره به فعالیت ۹۰ شرکت حمل و نقل کالا در استان اردبیل افزود: ۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲ هزار و ۶ راننده نیز در حوزه حمل و نقل کالا در حال خدمات‌رسانی به مردم استان هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از مردم و صاحبان کالا خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.