جابجایی حدود ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تن کالا از استان اردبیل

مدیر کل راهداری استان اردبیل گفت: در ۸ ماهه گذشته حدود ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تن کالا از استان جابجا شده است.

کلیم اله وثوقی در بازدید از شرکت‌های حمل ونقل کالای شهرستان اردبیل گفت: در مدت یاد شده ۲۰۳ هزار و ۵۷۹ برگ بارنامه در استان اردبیل صادر شده است.

او عمده کالا‌های صادر شده را سیمان فله‌ای و کیسه ای، شمش آهن، انواع بنزین، هندوانه، گندم انسانی، گازوئیل، سیب زمینی و مصالح ساختمانی برشمرد و تصریح کرد: جابجایی کالا و بار در این استان کاملا عادی و روان است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل در مدت یاد شده جابجایی ۱ میلیون و ۳۴۷ هزار تن کالا از شهرستان اردبیل، ۲۴۷ هزار تن از شهرستان پارس آباد، ۸۶۲ هزار تن از شهرستان نمین، ۱۰۱ هزار تن از شهرستان بیله سوار، ۸۷ هزار تن از شهرستان مشگین شهر، ۴۲ هزار تن از شهرستان گرمی، ۱۴۰ هزار تن از شهرستان خلخال و ۶۶ هزار تن کالا را از شهرستان اصلاندوز یادآور شد.

وثوقی در ۸ ماهه گذشته از افزایش ۱۷ درصدی جابجایی کالا در شهرستان مشگین شهر خبرداد و خاطرنشان شد: در مدت مشابه سال گذشته ۷۴ هزار تن کالا از این شهرستان جابجا شده بود که در ۸ ماهه امسال ۸۷ هزار تن بود.

او در مدت یاد شده به افزایش ۱۱ درصدی صدور بارنامه در شهرستان نمین اشاره کرد و ادامه داد: در ۸ ماهه سال گذشته ۳۱ هزار و ۹۲۰ برگ بارنامه در این شهرستان صادر شده بود که این رقم در مدت مشابه امسال ۳۵ هزار و ۵۹۰ برگ بارنامه است.

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت ۹۰ شرکت حمل ونقل کالا را در استان اردبیل یادآور شد و افزود: ۱۳ هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲ هزار و ۶ نفر راننده نیز در حوزه حمل ونقل کالا در حال خدمات رسانی به مردم استان هستند.

وثوقی از مردم و صاحبان کالا خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.