حمایت کمیته امداد امام خمینی اصفهان از ۷۵ خانواده دارای فرزند چند قلو

کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان حامی مالی ۷۵ خانواده دارای فرزند چند قلو است.

 مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: ارائه خدمت به این خانواده‌ها شامل کمک هزینه بلاعوض معیشت، کمک هزینه تامین مسکن و تسهیلات قرض الحسنه درمان، اشتغال زایی و نیز برخی خدمات حمایتی است.


کریم زارع با بیان اینکه امسال ۳۰ خانوار دارای چندقلو نیز به مشمولان این طرح اضافه شده‌اند، افزود: برای ترغیب خانواده‌ها به فرزندآوری که هدف آن تحکیم بنیان خانواده و رسیدن به نرخ باروری مناسب است، رسیدگی به امور این خانواده‌ها و ارائه خدمات به آن‌ها در دستور کار قرار دارد.


او  با تاکید به پرداخت ماهیانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به عنوان کمک هزینه تأمین شیر خشک و کالا‌های بهداشتی تا پایان دوسالگی فرزندان،گفت: برای کمک به خرید مسکن این خانوارها، ۲۰۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه ارائه می‌شود.


مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان افزود: همچنین در صورت عدم اشتغال سرپرست خانوار، تسهیلات اشتغال پرداخت و برای رفع مشکلات درمانی و شرایط حاد مادی نیز تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات کارگشایی پرداخت می‌شود.


او گفت: از زمان شروع طرح حمایت از خانوار‌های چندقلو، ۱۹۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان قرار گرفتند و از این تعداد ۸۰ خانوار از تسهیلات مسکن بهره‌مند شدند و درحال حاضر با پایان یافتن دوسالگی سن فرزندان، ۷۵ خانوار مشمول این طرح حمایتی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار