دبیرکل نجباء: منتظر یک اشاره‌ایم و برای غزه کم نخواهیم گذاشت

دبیرکل نجباء عراق در تماس تلفنی با دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد منتظر یک اشاره‌ایم و برای غزه کم نخواهیم گذاشت.

اکرم الکعبی در ارتباط تلفنی با زیاد النخالة، از پیروزی‌های چشمگیر مقاومت در نوار غزه و هزیمت دشمن صهیونیستی ابراز خوشحالی کرد و به رزمندگان دلاور فلسطینی تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی نجباء، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء در گفتگوی تلفنی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، از اراده و توانمندی مقاومت عراق برای حمایت همه‌جانبه از مجاهدان غزه خبر داد و تصریح کرد: ما بر عهد و مواضع خود استواریم و به‌عنوان عضوی اساسی از محور مقاومت، به همراه کلیه نیرو‌ها و داشته‌هایمان در کنارتان خواهیم ایستاد.

شیخ «اکرم الکعبی» ضمن تقدیر از دلاوری رزمندگان فلسطینی، اظهار داشت: این پیروزی‌های بزرگ را به شما تبریک می‌گوییم. امت اسلامی را سربلند کردید و روحیه مردم را بالا بردید. به امید خدا شما پیروزید و درهم‌شکستگی دشمن واضح است. 

وی در ادامه با تأکید بر اینکه «دعا و سلاح ما با شماست»، گفت: با اشتیاق و مسرّت، پیروزی‌های شما و هزیمت دشمن را که حاصل مجاهدت و صبر اهالی غزه است، دنبال می‌کنیم. منتظر یک اشاره هستیم و ان‌شاءالله کم نخواهیم گذاشت. 

 دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم در این ارتباط تلفنی، شرایط مقاومت و روحیه مردم غزه را عالی توصیف کرد و افزود: با وجود غرش جنگنده‌ها و تانک‌ها و هیاهوی رسانه‌ای دشمن، ما به ایستادگی در برابر اسرائیل ادامه می‌‎دهیم؛ زیرا این نبرد را تکلیفی الهی می‌دانیم.

«زیاد النخالة» استمرار مبارزه و پایداری تا شکست دشمن را لازم دانست و پس از تشریح برخی جزئیات میدانی از معرکه غزه، خطاب به فرمانده عالی‌رتبه مقاومت عراق گفت: ان‌شاءالله با تکیه بر نصرت پروردگار، دوشادوش یکدیگر، مسیر غلبه بر پروژه صهیونیستی را طی خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
دروغ
آخرین اخبار