زنان ایران اسلامی پیشروان فرهنگ ایثار و شهادت هستند

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)لرستان گفت: فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در ایران اسلامی نهادینه شده‌ است و زنان پیشروان این فرهنگ هستند.

مرتضی کشکولی در اجلاسیه ۴۷۹ زن شهید لرستان با عنوان " انیس شاهدان" بیان کرد: پایه‌های انقلاب اسلامی در کشور و منطقه به‌روی شانه‌ زنان و همسران شهدا است.

وی با بیان اینکه اکنون انقلاب اسلامی در عراق به‌عنوان ستونی محکم برای جبهه مقاومت در برابر نظام سلطه شناخته می‌شود افزود: جمهوری اسلامی از یک کشور نوپا و خسارت‌دیده جنگ به یک قدرت در منطقه تبدیل شده‌ که این قدرت در سایه فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت به‌دست‌ آمده‌ است.

وی با بیان اینکه کودکان و زنان فلسطینی در غزه به‌دستور مستقیم آمریکا و مشارکت اروپا توسط رژیم صهیونیستی به شهادت می‌رسند ادامه داد: این اقدام نشانه‌ای بر اقدامات جنایت‌کارانه رژیم غاصب اسرائیل است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)لرستان گفت: سیر مجاهدت فلسطینی‌های مجاهد صعودی شده و از مبارزه با سنگ به طوفان الاقصی رسیده‌ که این غافلگیری اسرائیل از قدرت مجاهدان فلسطینی، دنیا را متحیر کرده‌ است.

سردار کشکولی با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت در یمن و لبنان تصریح کرد: ایران سردمدار مبارزه با جبهه استکبار در منطقه است و مبادله قدرت به نفع این جبهه در حال تغییر می باشد و رژیم صهیونیستی به‌زودی از منطقه برچیده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کشتار زنان و کودکان تاثیری در روحیه ایستادگی جبهه مقاومت ندارد اظهار داشت: حوادث غزه مقاومت را قوی تر می کند و تیر دشمن برای مرعوب‌کردن ملت‌ها با ایستادگی جبهه مقاومت، کودکان و زنان به سنگ می‌خورد.

تمدن اسلامی در قالب روایتگری زنان ایجاد می شود

مسوول امور زنان ستاد کل نیروهای مسلح نیز گفت: تمدن اسلامی در قالب روایتگری زنان ایجاد می‌شود که باید آن را با مجاهدت به جهانیان نمایش دهیم.

مینو اصلانی با اشاره به اینکه تاریخ در حال تحریف شدن است بیان کرد:روایتگری اتفاقات و رخدادها وظیفه ما زنان است و باید امروز راوی پیامدهایی باشیم که برای آیندگان افتخارآفرین خواهد بود.

وی اظهار داشت: شبکه‌های معاند قصد تطهیر رژیم شاهنشاهی را با تحریف تاریخ دارند و امروز به عنوان یک زن وظیفه داریم آنچه سبب رشد و تعالی و سربلندی ایران اسلامی شده را روایت کنیم  چراکه دنیا تلاش می کند این حافظه تاریخی را کمرنگ نماید.

وی  با تاکید بر گفتمان سازی مسیر شهدا و روایت‌گری پیشرفت‌های ایران اسلامی است افزود: امروز باید روایت‌گر مظلومیت زنان و کودکان غزه باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.