۱۱ تن چوب قاچاق از نوع تاغ در استان سمنان کشف شد

رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان بابیان اینکه اجازه تردد به خودرو‌های عبوری حاوی چوب قاچاق داده نمی‌شود، گفت: بالغ بر ۱۱ هزار کیلوگرم چوب تاغ قاچاق طی تابستان گذشته در استان کشف شده است.

سرهنگ حسن رستمیان رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان ضمن بیان اینکه طی سه ماهه دوم امسال ۱۱ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق از نوع تاغ در استان کشف و ضبط شده است، ابراز داشت: این اقدام در راستای جلوگیری از تخریب منابع ملی و طبیعی دائم در استان انجام می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه این میزان از خودرو‌های عبوری استان و مقادیری نیز در داخل کشف شدند، افزود: پلیس استان سمنان اجازه حمل و نقل کالا‌های قاچاق از جمله چوب تاغ را از درگاه استان سمنان نمی‌دهد و به طور جد با آن برخورد می‌کند.

رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان بابیان اینکه مقتدرانه جلوی متخلفان و سودجویان قاچاق چوب ایستاده‌ایم، ابراز داشت: معتقدیم حفظ منابع طبیعی وظیفه عمومی و همگانی است و پلیس نیز در این راستا با خاطیان برخورد می‌کند.

رستمیان ضمن بیان اینکه پلیس برای جلوگیری از تخریب منابع طبیعی و ملی حداکثر توان خود را به کار بسته است، اضافه کرد: از شهروندان نیز انتظار می‌رود در این راستا با پلیس همکاری کرده و هرگونه دست درازی به طبیعت را گزارش دهند تا موضوع توسط مأموران انتظامی رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.