بیش از هزار کارت هوشمند ناوگان وانت‌بار در سمنان صادر شد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به اجرای طرح ساماندهی وانت‌بار‌ها در این استان گفت: تاکنون هزار و ۱۱۴ کارت هوشمند ناوگان وانت‌بار در این استان صادر شده است.

طحان، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان  گفت: در ۶ ماه نخست سال جاری، پنج هزار و ۵۰۰ هزار تن کالا از مبادی استان سمنان جابه‌جا شده که ۲ هزار و ۶۱۲ تن آن توسط ناوگان وانت‌بار صورت گرفته است.

وی با اشاره به اجرای طرح ساماندهی وانت‌بار‌ها در استان سمنان گفت: تاکنون هزار و ۱۱۴ کارت هوشمند ناوگان وانت‌بار در این استان صادر شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان افزود: طرح ساماندهی وانت‌بار‌ها در این استان به‌منظور ارتقای ایمنی تردد، ساماندهی محمولات قابل حمل، رعایت قانون الزام شرکت‌ها و مؤسسات ترابری جاده‌ای به استفاده از بارنامه و ارائه اطلاعات سفر ناوگان وانت‌بار به‌منظور تخصیص سوخت از همه رانندگان و مالکان وانت‌بار تدوین و اجرا شده است.

طحان با اشاره به افزایش ۱۹ درصدی جابه‌جایی کالا توسط وانت‌بار‌ها طی ۶ ماه سال جاری بیان کرد: وانت‌بار‌ها برای حمل بار در محور‌های برون‌شهری باید از شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای بارنامه دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.