اختصاص ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای محور هوره به تیران

۶ کیلومتر از محور هوره سامان به تیران اصفهان آماده بهره‌برداری است.

محمدتقی گنجعلی فرماندار سامان از زیرسازی شش کیلومتر از محور هوره به تیران خبر داد و گفت: بزودی با آسفالت این محور از سوی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جاده بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: محور هوره به شهرستان تیران استان اصفهان ۱۲ کیلومتر است که از این میزان ۹ کیلومتر در محدوده شهرستان سامان و سه کیلومتر در محدوده شهرستان تیران قرار دارد.


بیشتر بخوانید


گنجعلی ادامه داد: از ۹ کیلومتر واقع شده در شهرستان سامان شش کیلومتر به صورت خیری و با اختصاص اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال زیرسازی شده است و سه کیلومتر دیگر این محور باقی مانده است.

فرماندار سامان با بیان اینکه با افتتاح محور جدید هوره به تیران مسیر ارتباطی چهارمحال و بختیاری و اصفهان ۲۵ کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود، اضافه کرد: برای این طرح در مجموع ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی، جاده ارتباطی سامان به قراقوش را از دیگر طرح‌های مهم راهسازی شهرستان سامان برشمرد و گفت: این طرح در امسال به مرحله اجرا رسیده است که برای آن ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال (۲۷۰ میلیارد تومان) اعتبار تخصیص داده شده و با توجه به اینکه مجوز ماده ۲۳ دارد از اعتبارات ملی برخوردار است.

گنجعلی از اجرای عملیات آسفالت معابر اصلی چهار روستای صادق‌آباد، یاسه‌چای، گرمدره و مارکده در بخش زاینده‌رود شهرستان سامان خبر داد و گفت: این عملیات ظرف یک ماه آینده به اتمام می‌رسد.

وی افزود: برای اجرای این طرح ۲۰۰ میلیارد ریال اختصاص داده شده که از محل اعتبارات دهیاری‌ها، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تامین شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار