واکنش تند قطر و عربستان به حمله اسرائیل به مقر کمیته قطری برای بازسازی غزه

قطر و عربستان بمباران مقر کمیته قطری برای بازسازی غزه توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

دولت قطر امروز دوشنبه به شدت حمله رژیم صهیونیستی به مقر کمیته قطری برای بازسازی غزه را محکوم کرد.

وزارت امور خارجه قطر در بیانیه‌ای اعلام کرد: دولت قطر به شدت بمباران مقر کمیته بازسازی غزه توسط رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کند و آن را نقض آشکار قوانین بین‌المللی قلمداد می‌کند. رویکرد اشغالگران هدف قرار دادن غیرنظامیان و سازه‌های غیرنظامی شامل بیمارستان‌ها، مدارس و پناهگاه‌های آوارگان است.

طبق این بیانیه، بمباران مقر کمیته قطری برای بازسازی غزه امتداد سیاست هدف قرار دادن مردم است، به ویژه که این کمیته با پروژه‌های در جهت کاهش مشکلات مردم غزه تلاش کرده است. قطر بر ضرورت اقدام فوری جامعه بین‌الملل برای پاسخگویی به جنایات مکرر اسرائیل علیه غیرنظامیان و سازه‌های غیرنظامی و الزام آن به رعایت قوانین بین‌المللی تاکید می‌کند.

در همین حال، وزارت امور خارجه عربستان نیز با انتشار بیانیه‌ای به شدت حمله رژیم صهیونیستی به مقر کمیته قطری برای بازسازی غزه را محکوم کرد و خواستار اقدام جامعه بین الملل در این خصوص شد.

جنگ غزه در حالی وارد سی و هشتمین روز خود شده است که بمباران نوار غزه در چند محور ادامه دارد و در همین حال مدیرکل بیمارستان‌های نوار غزه، دکتر محمد زقوت، تأیید کرد که تمام بیمارستان‌های نوار در معرض بمباران مداوم اسرائیل قرار دارند که باعث ناتوانی بخش بهداشت در ارائه خدمات به مجروحان شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۲۳ آبان ۱۴۰۲
یه دفعه فشارتون نیفته،آخه این کارا براتون سنگینه.
آخرین اخبار