برگزاری تجمع مردمی در حمایت از فلسطین در تبریز

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: تجمع بزرگ مردم تبریز در حمایت از مردم بی دفاع و کودکان مظلوم و بی گناه غزه و محکومیت وحشی گری‌های اسرائیل  فردا برگزار می‌شود.

حجت الاسلام میکائیل اسکندری گفت: نزدیک به چهل روز از عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد و اسرائیل برای جبران شکست غیر قابل ترمیم خود در این عملیات دست به هر جنایتی علیه مردم بی دفاع و کودکان می‌زند.

وی اضافه کرد: در این مدت بیش از ده هزار نفر از غیرنظامیان شهید شدند که نیمی از این شهدا، کودکان معصوم و بی گناه هستند و این قساوت و وحشی گری به حدی رسیده که حتی غیر مسلمانان و مردم کشور‌های غربی نیز در محکومیت این جنایات به پا خاسته اند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی همواره در طول تاریخ در خط مقدم مبارزه با ظلم بوده اند و در حمایت از مظلوم در صف اول قرار دارند تاکید کرد: چشم تمام مستضعفین دنیا به ایران است و این حرکت تاریخی و قیام یکپارچه علیه غاصبان و ظالمان قطعاً در تصمیم گیری‌های بین المللی و معادلات منطقه‌ای تاثیرگذار خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی روز شنبه ۲۷ آبان ماه را زمان برگزاری این تجمع عنوان کرد و افزود: مردم غیرتمند و انقلابی شهر تبریز همراه با سایر هموطنان در سراسر کشور در ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز شنبه با تجمع در سنگفرش مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره) حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام خواهند کرد.

حجت الاسلام اسکندری از سردار جلیل بابازاده فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا به عنوان سخنران این تجمع نام برد و خاطرنشان کرد: از تمام اقشار مردم و خانواده‌های عزیز دعوت می‌کنیم به همراه کودکان دلبند خود در این تجمع شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار