سردار بابازاده:

اکنون زمان عافیت طلبی و نشستن و نگاه کردن نیست

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سپاه عاشورا گفت: اکنون زمان عافیت طلبی و نشستن و نگاه کردن نیست، همه باید به وظیفه اجتماعی خود عمل کنند.

سردار جلیل بابازاده در اجتماع بزرگ حامیان غزه در محکومیت جنایات رژیم سفّاک و کودک کُش صهیونیستی که با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه تبریز در سنگفرش مصلای این شهر برگزار شدگفت: اگر ما آرام باشیم و موج ایجاد نکنیم دشمن موج آفرینی می‌کند کسانی که فلسفه حماسه کربلا را درک کرده اند نباید در مورد پیروزی غزه شک کنند.

وی با تاکید بر اینکه وعده‌های خدا عملی می‌شود افزود: در زمان جنگ تحمیلی امکاناتی نداشتیم، ولی با اراده الهی و همت انسان‌های آزاده و مومن پیروز شدیم.

وی بیان کرد: رزمندگان ما در دوران پرشور دفاع مقدس به تکلیف عمل کردند تا شرمنده امام و مردم نباشند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سپاه عاشورا با محکوم کردن ددمنشی و کودک کشی صهیونیست‌ها گفت: اشغالگران قدس بدون حمایت امریکا جرئت جنایت در منطقه را ندارند و این رژیم زیاده خواه به هیچ قاعده و قانونی عمل نمی‌کند و باید از بین برود.

سردار بابازاده  با بیان اینکه حقانیت مردم غزه با خون کودکان به اثبات رسید اظهار کرد: شعار «از نیل تا فرات» اسرائیل رویکرد غاصبانه این رژیم را نشان می‌دهد، اما مدافعان جبهه مقاومت انقلاب اسلامی این توطئه شوم رژیم صهیونیستی غاصب را نقش برآب کرده اند.

وی تصریح کرد: وعده الهی محقق خواهد شد و آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل بازندگان این جنگ خواهند بود.

وی ادامه داد: عملیات بزرگ طوفان الاقصی معادلات دشمنان را بر هم زده است و صهیونیست‌ها از توانایی‌های مقاومت هراسان شده اند و همه این بمباران‌ها وحشیانه از همین ترس و وحشت نشات می‌گیرد.

همزمان با خروش جهانی، اجتماع بزرگ خانوادگی حامیان غزه در محکومیت جنایات رژیم سفّاک و کودک کُش صهیونیستی با حضور پرشور مردم همیشه در صحنه تبریز برگزار شد.
 زن و مرد و پیر و جوان در این اجتماع حضور یافتند تا ضمن انزجار از ددمنشی صهیونیست‌ها در غزه به بی توجهی سازمان‌های بین المللی به این جنایت‌ها اعتراض کنند.

همچنین جمعی از کودکان تبریزی با همراه داشتن عروسک‌های خود در این همایش حضور یافتند تا با کودکان غزه همدردی کرده و بگویند که به یادشان هستند.

برچسب ها: رژیم صهیونیستی ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار