باحضور بیش از۸۰ شاعر کشوری؛

همایش دل عالم به کار خود پایان داد

هفتمین همایش کشوری دل عالم با حضور بیش از ۸۰ شاعر از سراسر کشور پس از دو روز به کار خود پایان داد.

سید علی منصوریان، مدیرمسئول انجمن دل عالم کرمان گفت: هفتمین همایش بزرگ شاعران معاصر کشور با نام ‹دل عالم› با محوریت خانواده و جوانی جمعیت و با همت انجمن ادبی دل عالم و همکاری انجمن ترانه کرمان پانزدهم و شانزدهم آذرماه امسال با حضور بیش از ۸۰ شاعر از سراسر کشور در تالار بزرگ فرهنگ و هنر کرمان برگزارشد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از شعرای نامی کشور و استان در این همایش دو روزه به قرائت اشعار خود پرداختند اظهار داشت: همایش امسال در دو بخش ویژه و آزاد برگزار شد که در هربخش برگزیدگان به قرائت اشعار خود پرداختند.

وی با اشاره به اینکه طبق رسم هرساله این همایش مبنی بر تجلیل از بزرگان شعر و ادب کرمان، گفت: در همایش امسال از سال‌ها فعالیت فرهنگی و ادبی علی اکبر اصفهانی پدر طنز معاصر کرمان تجلیل به عمل آمد.

منصوریان افزود: درایام برگزاری این همایش میهمانان جشنواره ضمن بازدید از بازار کرمان، از موزه‌های مختلف کرمان نیز بازدید به عمل آوردند.

وی ضمن تقدیر از استقبال پرشور شاعران کشور از این همایش، حضور ادبا، شعرا، فرهنگ دوستان، اهالی هنر، جامعه رسانه و مردم استان کرمان را خوب توصیف کردو اظهار داشت: با توجه به اینکه استان کرمان استانی فرهنگی و مامن بزرگان فرهنگ و ادب ایران است بالتبع آن مردم این استان هم از محافل شعر و ادب استقبال خوبی به عمل می‌آورند.

مدیرمسئول انجمن دل عالم با تشکر از سازمان‌ها و نهاد‌هایی که انجمن دل عالم را در برگزاری این همایش یاری داده اند از جمله استانداری کرمان، دانشگاه علوم پزشکی کرمان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، اداره کل امور بانوان وخانواده استانداری، بیمه سلامت، شهرداری کرمان، شرکت بتن مرادی و... گفت: از آقایان ملکی، عبدالکریمی فردوسی، دعاگویی وخانم‌ها ابوسعیدی و لشکری اعضای هیات مدیره انجمن دل عالم دربرگزاری باشکوه این همایش قدردانی می کنیم.

عبدالرحیم عبدالکریمی، مدیرمسئول انجمن ترانه کرمان نیز گفت: بیش‌از ۳۰۰اثر در بخش رقابتی و ویژه همایش و ۷۰۰ اثر در بخش آزاد همایش به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که ۲۰ اثر در بخش ویژه و ۶۰ اثر در بخش آزاد به عنوان منتخبین همایش برگزیده شدند که در روز اول همایش برگزیدگان بخش ویژه به شعرخوانی پرداختند روز دوم همایش نیز ببخش آزادجشنواره اختصاص داشت.

برچسب ها: شاعران ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار