برگزاری کمیته صیانت از جوانی جمعیت در فرمانداری زرند

 کمیته صیانت از جوانی جمعیت با محوریت جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

 کمیته صیانت از جوانی جمعیت با محوریت جوانی جمعیت و حمایت از خانواده با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، بخشداران و جمعی از مدیران در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

محمد ایزدی معاون سیاسی فرمانداری با بیان اینکه تشویق فرزندآوری به عنوان یک گفتمان غالب مورد توجه قرار گیرد اظهار داشت: جمعیت جوان هر جامعه از پشتوانه و سرمایه‌های قدرتمند اقتصادی و اجتماعی در هر کشور محسوب می‌شوند.

وی افزود: اعطای زمین رایگان و پرداخت تسهیلات بانکی برای کمک به رشد جمعیت به خانواده‌های دارای چند فرزند و کسانی که به تازگی صاحب فرزند می‌شوند از جمله این حمایت‌ها است.

معاون سیاسی فرمانداری زرند گفت: جامعه ما باید برای مقابله با پیری جمعیت، شعار‌های نادرست «فرزند کمتر زندگی بهتر» را تغییر دهد و شور و نشاط خانواده‌ها را با حضور فرزندان بیشتر تجربه کند و این امر به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

علی بهاءالدینی معاون مرکز بهداشت نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت شاخص فرزندآوری، گزارش تحلیل آمار مقایسه‌ای جوانی جمعیت به تفکیک آمار هنگام ازدواج، مراقبت‌های پیش بارداری و بارداری، پیشگیری از سقط‌های عمدی، آسیب شناسی سقط عمدی، آمار شناسایی زوج نابارور و کلاس‌های آمادگی برای زایمان طبیعی را ارائه نمود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار