تأکید استاندار چهارمحال و بختیاری بر تسریع تکمیل طرح‌های نیمه تمام بخش لاران

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ارمغان سفر‌های شهرستانی و دیدن طرح‌های مختلف در گوشه گوشه استان توزیع عادلانه اعتبارات و زدودن غبار محرومیت است.

غلامعلی حیدری در شورای اداری لاران با تصویب خروج دامداری‌های سورشجان هارونی و سودجان به خارج این شهر‌ها و توسعه گلخانه در بخش لاران برای ایجاد اشتغال و تولید محصولات متنوع گفت: ارمغان این سفر‌های شهرستانی و دیدن طرح‌های مختلف در گوشه گوشه استان توزیع عادلانه اعتبارات و زدودن غبار محرومیت از چهره چهارمحال و بختیاری است.

وی بر تسریع تکمیل طرح‌های نیمه تمام از جمله ساخت استخر سورشجان، زمین چمن بخش لاران و پیگیری تامین سفر از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری تاکید کرد و گفت: حجت بر مدیران برای پیگیری طرح‌های نیمه تمام شده است.

وی با تاکید بر نوسازی مدارس دور دست به ویژه روستایی بخش لاران افزود: اعتبارات مناسبی برای نوسازی، بهسازی و دیوار کشی مدارس روستایی این بخش اختصاص یافته که مدیران باید پیگیری کنند.


بیشتر بخوانید


استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: دور بعدی سفر مصوبات قبلی پیگری می‌شود و اهمال کاری مدیران در رفع موانع و پیگیری مشکلات پذیرفتنی نیست.

غلامعلی حیدری بنیاد مسکن استان را مکلف کرد زمین برای ساخت واحد‌های مسکن ملی در روستا‌ها و شهر‌های کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت زمین تامین کند.

وی همچنین گفت: مردم استان چهارمحال و بختیاری که در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشته اند شایسته خدمت صادقانه است و این مسئولیت دولتمردان را بیشتر می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: از دو سال گذشته تا کنون استان به کارگاه سازندگی تبدیل شده و اعتبارات مناسبی در سفر استانی رییس جمهور مصوب شده است.

وی افزود: از تمام ظرفیت‌های ملی و استانی برای توسعه چهارمحال و بختیاری بارگیری خواهد شد و مدیران به مردم قول می‌دهند فقط روی خدمت صادقانه متمرکز کنند و از حاشیه پردازی بپرهیزند.

استاندار رشد ۸ پله‌ای در کاهش آمار بیکاری چهارمحال و بختیاری را یادآور شد و گفت: اردوی جهادی خدمت به مردم برای اشتغال زایی، رونق اقتصادی و شکوفایی استان تشکیل شده است.

غلامعلی حیدری افزود: دور جدید سفر‌ها به محروم‌ترین شهر و روستا در هر شهرستان نمونه بارز این اردوی جهادی است.

فرماندار شهرستان شهرکرد نیز در این شورا با ارائه گزارش عملکرد در بخش لاران گفت: طرح آبرسانی از سد بیدکان با ااعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال، تکمیل استخر سورشجان با ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار، تکمیل زمین چمن مصنوعی با ۷۰ میلیارد ریال، ساخت ۴ خطه سودجان سورشجان با ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار، شبکه فاضلاب به طول ۴۵ کیلومتربخشی از طرح‌های اجرا شده در بخش لاران است.

عبدالغنی افزود: انتقال آب به روستاها، توسعه باغات، تکمیل سالن ورزشی خوی، ساماندهی گلزار شهدای گمنام، ساخت خانه بهداشت در مرغملک و طرح‌های گردشگری و اقتصادی از دیگر خدماتی بود که به مردم بخش لاران ارائه شده است.

تکمیل فیبر نوری سورشجان، ساخت تصفیه خانه و انتقال آب از زاینده رود، پیگری واگذاری ساختمان مخابرات به دهیاری روستای اسدآباد، ایستگاه تقویت فشار گاز برای گلخانه ها، مرکز بهداشت شماره ۲ در سورشجان و افزودن یک دستگاه آمبولانس مجهز دیگر به اورژانس سورشجان، مسیل سازی دوطرف زاینده رود در سورشجان و رفع نقاط حادثه خیز جاده‌های سورشجان بخشی از مشکلاتی است که بر حل آن‌ها تاکید شد.

فرماندار شهرستان شهرکرد در حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد:مشکلات سورشجان از جمله تامین زیرساخت‌های مسکن ملی در این شهر تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری هم در پایان خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: به سرعت تمام مشکلات بخش لاران پیگری و حل شود و کم کاری به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

مدیران دستگاه‌های اجرایی و شهرداران سودجان سورشجان و هارونی در شورای اداری لاران با ارائه گزارش عملکرد، نتایج طرح‌های حوزه کاری خود را بیان کردند و مقرر شد برای حل مشکلات بخش لاران تامین اعتبار کافی شود.

بخش لاران با جمعیت نزدیک به ۳۶ هزار نفر و مرکزیت شهر سورشجان از توابع شهرستان شهرکرد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار