هشدار پلیس در خصوص حرکات مخاطره آمیز کاروان‌های عروسی

رئیس پلیس راه شمال استان گفت: کاروان های عروسی با حرکات خطرناک باعث نارضایتی رانندگان درون شهری وبرون شهری می شوند.

سرهنگ علی رضایی گفت: کاروان‌های عروسی که تنها برای لحظاتی شادی مفرط دست به حرکات خطرناکی می‌زنند باعث نارضایتی رانندگان محور‌های درون و برون شهری و زمینه ساز وقوع حوادث رانندگی یا نزاع‌های خیابانی هستند. 

وی افزود: دعوا، درگیری و تصادف از جمله مواردی است که در کاروان‌های عروسی به سبب گردهمایی خودرو‌ها و انجام حرکات نمایشی و راهبندان در محور‌های درون و برون شهری اتفاق می‌افتد و متاسفانه بیشتر افراد به ویژه قشر جوان به این موارد توجه نکرده و در مواردی شادی را تبدیل به عزا می‌کنند.

وی تصریح کرد: در همین رابطه بعضا کاروان‌های عروسی زیادی در محور هفت باغ علوی و جاده قدیم ماهان در ساعات پایانی شب شکل می‌گیرند که با حرکات خطرساز و ایجاد راهبندان مانع تردد سایر خودرو‌ها و باعث نارضایتی شهروندان می‌شوند که قطعا این اقدامات با توجه به سرعت دیگر خودرو‌ها و تردد خودرو‌های سنگین می‌تواند حوادث غیر قابل جبرانی رقم بزند.

رئیس پلیس راه شمال استان با تاکید بر رصد اینگونه تخلفات با دوربین‌های محسوس و نامحسوس و اعمال قانون خودرو‌های متخلف بیان کرد: تا کنون نیز این قبیل حرکات نا متعارف باعث حوادث رانندگی، تصادف و حتی واژگونی‌های خسارت باری شده اند که پلیس با اینگونه تخلفات حادثه ساز با جدیت برخورد و از همگان نیز می‌خواهیم از تشکیل کاروان‌های خودرویی مسبب نا امنی ترافیکی و نارضایتی دیگران خودداری کنند.

برچسب ها: عروسی ، متخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.