وکیل حمید نوری: در دیوان عالی سوئد درخواست تجدیدنظر خواهیم کرد

وکیل حمید نوری اعلام کرد علیه تصمیم دادگاه تجدیدنظر سوئد برای تائید حکم حبس ابد موکلش، در دیوان عالی این کشور درخواست تجدیدنظر خواهد کرد.

«توماس بودستروم» وکیل حمید نوری که به تازگی حکم حبس او در دادگاهی در سوئد به دلیل اتهام‌های ادعایی «نقض قوانین بین‌المللی و قتل» تایید شد، امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد که علیه این حکم در دیوان عالی سوئد درخواست تجدیدنظر خواهد کرد.

طبق قوانین سوئد، دادگاه‌های این کشور می‌توانند شهروندان سوئدی و اتباع سایر کشور‌ها را به دلیل آنچه جرایم علیه قوانین بین‌المللی می‌دانند که در خارج از کشور مرتکب شده‌اند، محاکمه کنند.

بودستروم گفت که موکلش از این حکم ناامید شده و به شدت از سیستم دادگاه سوئد انتقاد کرده است.

حمید نوری، دادیار سابق قوه قضاییه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ (نهم نوامبر ۲۰۱۹) به محض ورود به فرودگاه آرلاندا در استکهلم سوئد و تحت اصل صلاحیت قضایی جهانی بازداشت شد.

او به اتهام مشارکت در اعدام مجرمان امنیتی عضو گروهک تروریستی منافقین در تابستان سال ۱۳۶۷ طی جلساتی در دادگاه سوئد محاکمه و در نهایت به حبس ابد محکوم شد. خانواده و وکلای نوری به حکم صادر شده اعتراض کردند.

وکلای حمید نوری و نیز بسیاری از وکلای بین‌المللی در اظهارات متعدد روند و اصل دادگاه حمید نوری را متاثر از سیاسی کاری و خارج از قواعد و موازین حقوقی بین‌المللی و حتی قوانین داخلی سوئد عنوان کردند.

آن‌ها اعلام کردند که شاکیان و شاهدان علیه نوری از این دادگاه استفاده کرده‌اند تا حکومت ایران را محکوم کنند. آن‌ها دادگاه سوئد را فاقد صلاحیت رسیدگی به این پرونده اعلام کردند و گفتند دادگاه سوئد صلاحیت رسیدگی به وقایع ۳۴ سال پیش در ایران را ندارد و باید این پرونده را برگرداند.

در پی اقدام دادگاه سوئد علیه حمید نوری، «یوران بیالرستد» کاردار سفارت این کشور در تهران روز چهارشنبه توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه ایران احضار و اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به او ابلاغ شد.

«مجید نوری» فرزند حمید نوری پیش از اعلام حکم، با بیان اینکه «عنوان حکم پدرم را عوض کردند و در بررسی بدوی پرونده فرض گرفته شد که ایشان مجرم است و این برخلاف اصل بدیهی "برائت" است» اظهار کرد: متاسفانه در چنین شرایطی برای پدر حکم صادر شد و او بدون اینکه ادله محکمی درباره اتهامات نسبت داده شده وجود داشته باشد باید ثابت می‌کرد که مجرم نیست.

مجید نوری تاکید کرد: دادگاه پدرم یک شوآف بود و در سکوت رسانه‌ها، عدالت در حال ذبح است.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۶:۲۸ ۰۲ دی ۱۴۰۲
اروپا نباید پناهگاه گروهک تروریستی ضد انقلاب باشد.
اروپا نباید پناهگاه گروهک تروریستی منافقین باشد.
سوئد نباید پناهگاه گروهک تروریستی ضد انقلاب باشد.
سوئد نباید پناهگاه گروهک تروریستی منافقین باشد.
Belgium
ناشناس
۰۳:۴۰ ۰۲ دی ۱۴۰۲
کسانی که خون بی گناه ریختن بترسن که این مردم ولتون نمیکن.یه جای دنیا بالاخره یه دادگاه عادل پیدا میشه،همتونم که خونه زندگیتون اونور آبه
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۰۴ ۰۱ دی ۱۴۰۲
اگر ایران سالانه هزار بار هم با آمریکا و هم اروپا مذاکره و گفت وگو کند و باز هم مشکل ایران با آمریکا و اروپا حل نخواهد شد و حل نمی شود و از سال 1392 تاکنون برای همه مردم ایران ثابت شده است. پس پیگیری برجام و مذاکرات وین وغیره از سوی حسین امیرعبداللهیان باز هم غلط و اشتباه است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۰۳ ۰۱ دی ۱۴۰۲
مذاکره از سال 1392 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که به نفع مردم ایران و کشور نبوده است.
توافق هسته ای از سال 1394 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که به نفع مردم ایران و کشور نبوده است.
برجام از سال 1394 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که به نفع مردم ایران و کشور نبوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۲۰:۰۰ ۰۱ دی ۱۴۰۲
همه مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان می دانند مشکل ایران با آمریکا و متحدانش از طریق مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین حل نخواهد شد و حل نمی شود اما متاسفانه ایران باز هم به دنبال مذاکره با آمریکا و متحدانش است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۵۷ ۰۱ دی ۱۴۰۲
مدعیان حقوق بشر امروز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می پردازند
آنها که امروز دم از حقوق بشر می‌زنند و خود را حامی جوانان مامعرفی می‌کنند در دوران انقلاب و دفاع مقدس بدترین ظلم و خیانت‌ها را در حق ملت ما روا داشتند و امروز نیز به نسل کشی مسلمانان در عراق و سوریه می‌پردازند و به تکفیری‌های داعش کمک مالی می‌کنند.
مدعیان حقوق بشر به تروریست‌ها در سوریه خدمت می‌کنند
جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.
بر این باوریم که باید به مظلومان کمک کرد، جای تاسف است آنهایی که دم از حقوق بشر می‌زنند امروز در سوریه در کنار تروریست‌ها هستند و برای آنکه تروریست‌ها از حلب آزاد شوند فعالیت می‌کنند.
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
چرا دولت از سال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۵۵ ۰۱ دی ۱۴۰۲
شرم آور و تاسف بار است که شبکه اینترنشنال و با کمک مالی عربستان و متحدانش و مزدورانشان و به سرکردگی آمریکا و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار هر روز به نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند.
اینترنشنال دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
United States of America
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۲ دی ۱۴۰۲
Press tv چیکار میکنه ؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۵۵ ۰۱ دی ۱۴۰۲
دولت و نظام از خون شهدای منا نخواهد گذشت/ ولی متاسفانه از سال 1394 تاکنون هنوز هم هیچ خبری نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۹:۵۵ ۰۱ دی ۱۴۰۲
اگر آمریکایی‌ها و غربی‌ها در مسیر پیگیری حقوقی شهادت حاج قاسم سنگ‌اندازی می‌کنند/ سپاه باید از نیروهای آمریکایی در عراق انتقام بگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۱ دی ۱۴۰۲
روزگار می گذراند | پاسخ به ادعای پدر
علی‌رغم اینکه پدر تبعه سوئدی بازداشت شده در ایران ادعاهایی را مطرح کرده اما شواهد نشان می‌دهد این تبعه سوئدی مانند سایر متهمان از بازداشتگاه استاندارد، پیاده‌روی در فضای آزاد، غذای خوب و بعضاً سفارشی و تماس‌های منظم با خانواده خود برخوردار است.
یوهان فلودروس تبعه سوئد، به جرم همکاری اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی بازداشت و پرونده وی در حال طی کردن فرآیند قضایی است.

او در پوشش کارمند اتحادیه اروپا و در قالب پروژه‌های به ظاهر آمل و منفعه مشغول جمع‌آوری اطلاعات به نفع رژیم صهیونیستی بود.

به تازگی پدر او در مصاحبه با گاردین مدعی شده است فرزندش ۶۰۰ روز است که جهنم را تجربه می‌کند. در حالی که یوهان مانند سایر متهمان از بازداشتگاه استاندارد، پیاده‌روی در فضای آزاد، غذای خوب و بعضاً سفارشی و تماس‌های منظم با خانواده خود برخوردار است.

به نظر می‌رسد خانواده فلودروس تحت فشار این مصاحبه را انجام داده است.

مقامات قضایی ایران اعلام کردند که این پرونده بدون توجه به جنجال‌های رسانه‌ای و در چهارچوب قانون و عدالت در حال رسیدگی است.
Iran (Islamic Republic of)
دشمن به اغتشاشگران پول داد که همه چیز را آتش بزنند
۱۷:۲۱ ۰۱ دی ۱۴۰۲
اروپا در اعتراضات و ناآرامی های ایران نقش دارد؟!
سوئد در اعتراضات و ناآرامی های ایران نقش دارد؟!
دشمن به اغتشاشگران پول داد که همه چیز را آتش بزنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۰۱ دی ۱۴۰۲
متهم ردیف دهم دادگاه رسیدگی به پرونده منافقین چه کسی است؟ | عکس
چهار متهم اصلی دادگاه منافقین را بشناسید + عکس
پرونده جنایت‌های منافقین مورد حمایت آمریکا و متحدانش روی میز دادگاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۰۱ دی ۱۴۰۲
اقدامات جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در غزه، اثبات کننده ایده سال‌های طولانی جمهوری اسلامی در موضوع حق وتو است که آن را ناعادلانه قلمداد کرده است. این تفاق در وتو کردن اخیر ایالات متحده در موضوع پایان جنگ در غزه کاملا مشهود بود. این که کشوری به آسانی بتواند بر خلاف میل اکثر کشورهای جهان، جنگ را در غزه ادامه دار کند، کاملا خلاف اصول بشری است. بنابراین جامعه جهانی و سازمان ملل باید نگاهی جدید به وضعیت جهانی داشته باشند و منشور سازمان ملل نیز تغییراتی بنیادین داشته باشد و موضوعاتی مانند حق وتو را از میان ببرد. در واقع موضوع حق وتو با هدف جلوگیری از ناامنی جهانی شکل گرفت و قرار شد پنج کشور معین شده، با هدف ایجاد صلح جهانی حق وتو را داشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۰۱ دی ۱۴۰۲
منافقین مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان از ابتدای انقلاب تاکنون مرتکب جنایات های زیادی شده اند. کمک به صدام جنایتکار و زیر سایه او قرار گرفتن و در حال حاضر نیز ارتکاب جنایات در اروپا از جمله نقاط سیاه پرونده منافقین است. این گروه حتی نسبت به اعضای گروه خود نیز دست به جنایت زده اند و آنان را از حداقل های انسانیت محروم می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۰۱ دی ۱۴۰۲
اگرسوئد آزادش نمیکنه پس به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره است.
Iran (Islamic Republic of)
از سپاه پاسداران در خواست داریم ورود کشتی های سوئد را به خلیج فارس جلوگیری کند.
۱۶:۱۸ ۰۱ دی ۱۴۰۲
از سپاه پاسداران در خواست داریم ورود کشتی های سوئد را به خلیج فارس جلوگیری کند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۶:۱۶ ۰۱ دی ۱۴۰۲
ایران متأسفانه هزینه های برجام را پرداخت کرد ولی خیانتکاران و جنایتکاران سگ دست نشانده کاخ سفید از سال 2015 تاکنون به تعهداتشان عمل نکردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۰۱ دی ۱۴۰۲
فشار نخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۴ دی ۱۴۰۲
درخواست تجدید نظر ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۱ دی ۱۴۰۲
سوئد آزادش نمیکنه دیگه رفت به خاطره ها پیوست.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۵۸ ۰۱ دی ۱۴۰۲
در جنگ تحمیلی ۸ ساله بیش از ۸۰ کشور جنایتکار به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار به رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کردند چرا؟
مارک میلی بی ادب رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا جنایتکار و مزدورانشان در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن وغیره سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۵:۱۶ ۰۱ دی ۱۴۰۲
یعنی علاف تر از تو من ندیدم، بیچاره خانوادت
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۲:۱۲ ۰۲ دی ۱۴۰۲
شوروی بزرگترین صادر کننده اسلحه به عراق در زمان جنگ بود
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۵۷ ۰۱ دی ۱۴۰۲
آمریکا هزاران تروریست را از کشورهای اروپایی به عراق آورد.
آمریکا هزاران تروریست را از کشورهای اروپایی به سوریه آورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۰۱ دی ۱۴۰۲
داداش اینقدر فشار آمریکا و کشورهای اروپایی رو نخور سکته میکنی یه وقت
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۳۶ ۰۱ دی ۱۴۰۲
نیروهای کشورهای اروپایی جنایتکار به همراه نیروهای آمریکایی از سال 2001 تاکنون در منطقه چه غلطی می کنند؟
نیروهای کشورهای اروپایی جنایتکار به همراه نیروهای آمریکا جنایتکار از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟
نیروهای کشورهای اروپایی جنایتکار به همراه نیروهای آمریکا جنایتکار از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
نیروهای کشورهای اروپایی جنایتکار به همراه نیروهای آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
نیروهای کشورهای اروپایی جنایتکار به همراه نیروهای آمریکا جنایتکار از سال 2021 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۱۴ ۰۱ دی ۱۴۰۲
اگر برخورد قاطع می کردید کسی جرات چنین کارهایی را نمی‌کرد
دولت پاکستان مسئول ورود گروهک تروریستی جیش‌الظلم به خاک ایران است. ارتش پاکستان مسئول ورود گروهک تروریستی جیش‌الظلم به خاک ایران است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۱۳ ۰۱ دی ۱۴۰۲
اگر برخورد قاطع می کردید کسی جرات چنین کارهایی را نمی‌کرد

آمریکا و متحدانش از سال 1982 تاکنون با چراغ سبز سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم و سایر گروه های تروریستی حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا و متحدانش از سال 2001 تاکنون با چراغ سبز سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا و متحدانش از سال 2011 تاکنون با چراغ سبز سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار از 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۱ دی ۱۴۰۲
چرا کسی که ده‌ها بار دست به جنایت دزدی،تجاوز به عنف و مواد مخدر و...زده‌، چندین‌بار دستگیر و پس از مدتی آزاد می‌شود و مجددا به همان روش گذشته ادامه می‌دهد؟ کجای قواعد دستگاه قضائی معیوب است؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۳:۰۵ ۰۱ دی ۱۴۰۲
کشورهای اروپایی، آمریکا و اسرائیل همچنان کنار گروهک تروریستی منافقین ایستاده اند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۴۱ ۰۱ دی ۱۴۰۲
آمریکا، انگلیس و کانادا باید در مورد جنایات صهیونیست‌ها پاسخگو باشند
دولت‌های آمریکا، انگلیس و کانادا با توجه به حمایت علنی از جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه باید پاسخگو باشند.
شمار شهدای فلسطینی به آستانه 21 هزار نفر رسید سوال اینجاست که پس چرا قطعنامه ضد اسرائیلی کانادا جنایتکار در مجمع عمومی سازمان ملل تصویب نشده است.
سوال اینجاست که پس چرا دوستان حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران مانند روسیه و چین و غیره قطعنامه ضد ایرانی حقوق بشری کانادا سه‌شنبه شب به وقت محلی در مجمع عمومی سازمان ملل را وتو نمی کنند و وتو نکردند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۳۸ ۰۱ دی ۱۴۰۲
حکم حبس ابد حمید نوری بر روابط ایران و سوئد تاثیر می‌گذارد/ و باز هم 100 درصد فقط درصد فقط دروغ است.
و این در حالی است که ایران از سال 1357 تاکنون همه جانبه با دشمنان درجه یک ملت ایران همکاری می کند و همچنان نیز ادامه دارد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۳۴ ۰۱ دی ۱۴۰۲
سوئد جنایتکار چرا از سال 1357 تاکنون گروهک تروریستی ضد انقلاب را پناه داده است.
سوئد جنایتکار چرا از سال 1360 تاکنون گروهک تروریستی منافقین را پناه داده است.
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۲:۳۴ ۰۱ دی ۱۴۰۲
قرار بود سفیر سوئد را به خاطر اهانت به قرآن از تهران اخراج کنید ولی اما متأسفانه تاکنون هیچ خبری اخراج سفیر سوئد نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۴ دی ۱۴۰۲
باشه
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۲۱ ۰۱ دی ۱۴۰۲
بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است. آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد. آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم. مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار و هم سازمان های بین المللی خیانتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تاکنون هیچ کاری، اقدامی اعتراضی به این جنایات و حشیانه وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و مزدورانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است. آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد. آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم. مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار و هم سازمان های بین المللی خیانتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تاکنون هیچ کاری، اقدامی اعتراضی به این جنایات و حشیانه وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و مزدورانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است. آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد. آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم. مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار و هم سازمان های بین المللی خیانتکار سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار از جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تاکنون هیچ کاری، اقدامی اعتراضی به این جنایات و حشیانه وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و مزدورانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۲:۲۰ ۰۱ دی ۱۴۰۲
آمریکا نمی‌تواند در خصوص حقوق بشر ادعایی داشته باشد وقتی آمریکا می‌گوید ایران باید از نقشه جهان حذف شود، کسی نمی‌تواند بگوید که آمریکا خیرخواه ما است. اینکه ۱۲ تیرماه سال ۱۳۶۷ ناو هواپیمایی آمریکا به هواپیمای مسافری ایران حمله کرد.
از همه مسافران ۶۶ کودک، بیش از ۵۰ نفر زن و بیش از ۴۰ نفر غیرایرانی بودند، از همین بابت امام خمینی (ره) آنروز را روز حقوق بشر آمریکایی نامگذاری کردند. هر کس دیگری در دنیا می‌تواند ادعا طرفداری از حقوق بشر را بکند اما دولت‌مردان آمریکا با این همه فضاحتی که در کارنامه‌ آنها نسبت به حقوق‌ بشر هست نباید چنین ادعایی داشته باشند. آمریکایی‌ها وقیح هستند و جنایت بر علیه همه غیر از خودشان و رژیم صهیونیستی را جایز می‌دانند. آمریکا پرچم حقوق بشر را بلند می‌کند، ادعای طرفداری از حقوق بشر می‌کند اما هر چند روز یک‌بار در خیابان‌های شهرهای آمریکا یک بی‌گناهی، یک بی‌سلاحی به دست پلیس آمریکا به خاک و خون می‌افتد. آمریکا در طول تاریخ هر کاری توانسته بر علیه ایران اسلامی انجام داده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۲۰ ۰۱ دی ۱۴۰۲
شمار شهدای فلسطینی به آستانه 21 هزار نفر رسید سوال اینجاست که پس چرا قطعنامه ضد اسرائیلی کانادا جنایتکار در سازمان ملل تصویب نشده است.
آمریکا، انگلیس و کانادا باید در مورد جنایات صهیونیست‌ها پاسخگو باشند دولت‌های آمریکا، انگلیس و کانادا با توجه به حمایت علنی از جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه باید پاسخگو باشند.
باید جنایت کانادا و متحدانش را به دنیا معرفی کنیم.
اقدام برخی کشور‌های غربی جنایتکار در طرح و تصویب قطعنامه‌ای علیه ایران در مجمع عمومی سازمان ملل، خودشان حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بودن و هنوز هم هستند.
کانادا جنایتکار نقض حقوق بشر است و هم از سال 1945 تاکنون بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر در جهان بوده است.
دشمنان درجه یک ملت ایران در کانادا زندگی می کنند. سوال اینجاست که چرا کانادا خیانتکاران و جنایتکاران پناه داده است.
تصویب قطعنامه ضدایرانی کانادا در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
تصویب قطعنامه ضدایرانی کانادا در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اروپا و متحدانش سرپوش بگذارد.
تصویب قطعنامه ضدایرانی کانادا در سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
بایدن جنایتکار برای منطقه و جهان خطرناک است و در اوکراین، روسیه و عزه هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
۱۲:۲۰ ۰۱ دی ۱۴۰۲
بایدن جنایتکار برای منطقه و جهان خطرناک است و در اوکراین، روسیه و عزه هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
زنده به گور کردن مجروحان داخل بیمارستان غزه توسط رژیم صهیونیستی
۱۲:۱۸ ۰۱ دی ۱۴۰۲
زنده به گور کردن مجروحان داخل بیمارستان غزه توسط رژیم صهیونیستی
نظامیان صهیونیست در جریان حمله به یکی از بیمارستان‌های غزه، اقدام به زنده به گور کردن مجروحان داخل بیمارستان کردند.
نظامیان صهیونیست در جریان حمله به بیمارستان «کمال عدوان» غزه، اقدام به زنده به گور کردن مجروحان داخل بیمارستان کرده‌اند که وزارت بهداشت فلسطین نیز در گزارشی این جنایت جنگی را تائید کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۱۷ ۰۱ دی ۱۴۰۲
پاکستان جنایتکار 100 درصد فقط عامل اصلی حمله گروهک تروریستی جیش‌الظلم به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان بوده است.
مقر اصلی گروهک تروریستی جیش‌الظلم مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل در خاک پاکستان است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۱۷ ۰۱ دی ۱۴۰۲
دست خیانتکار و جنایتکار تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل و مزدورانشان باید جوری قطع شود که درس عبرتی برای دیگران باشد.
آمریکا، اسرائیل و مزدورانشان شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی گروهک تروریستی جیش‌الظلم در راسک استان سیستان و بلوچستان هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۱ دی ۱۴۰۲
تروریست‌ها مورد حمایت مدعیان حقوق بشر دیگر آرامش نخواهند داشت.
تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا دیگر آرامش نخواهند داشت.
تروریست‌ها مورد حمایت واشنگتن دیگر آرامش نخواهند داشت.
تروریست‌ها مورد حمایت کاخ سفید دیگر آرامش نخواهند داشت.
تروریست‌ها مورد حمایت غرب دیگر آرامش نخواهند داشت.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۱۶ ۰۱ دی ۱۴۰۲
از سال 1332 تاکنون برای همه ملت ایران ثابت شده است که در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است.
از سال 1332 تاکنون برای همه ملت ایران ثابت شده است که در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست اروپا جنایتکار در کار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۰۱ دی ۱۴۰۲
پشت پرده حملات تروریستی راسک سرویس‌های جاسوسی اسرائیلی و آمریکایی هستند پشت پرده حملات تروریستی در کشور بویژه سیستان و بلوچستان، سرویس‌های جاسوسی اسرائیلی‌ و آمریکایی هستندکه از لحاظ فکری و تجهیزاتی مزدوران را تجهیز می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۱۵ ۰۱ دی ۱۴۰۲
گروهک تروریستی جیش الظلم 100 درصد فقط با حمایت آمریکا و متحدانش جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و تاکنون هم برای همه مردم ایران ثابت شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۱ دی ۱۴۰۲
تروریست‌ها با حمایت آمریکا و متحدانش در شهرستان راسک جنایت می کنند، آدم می کشند و دست به اقدامات تروریستی می زنند.
تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش دیگر آرامش نخواهند داشت تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش دیگر آرامش نخواهند داشت.این تروریست‌ها به فرمان تروریست‌های جهانی اقدام به شهادت جوانان عزیزمان کردند و بدانند هرگز نمی‌توانند از دست رزمندگان ما فرار کنند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۱۴ ۰۱ دی ۱۴۰۲
آمریکا، اسرائیل و مزدورانشان 100 درصد فقط عامل اصلی حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان بودن و هستند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۱۴ ۰۱ دی ۱۴۰۲
از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست ارتش وحشی آمریکا جنایتکار در کار است.
از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست ارتش وحشی غرب جنایتکار در کار است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۱۳ ۰۱ دی ۱۴۰۲
داعش از سال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا و انگلیس و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زند
داعش منتسب به آمریکا و انگلیس و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این سه کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۱۳ ۰۱ دی ۱۴۰۲
داعش از سال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا و انگلیس و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زند
داعش منتسب به آمریکا و انگلیس و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این سه کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۱۲ ۰۱ دی ۱۴۰۲
گروهک‌های تروریستی از سال 1359 تاکنون از سوی آمریکا، غرب، رژیم صهیونسیتی و مزدورانشان حمایت می‌شوند
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۱۲ ۰۱ دی ۱۴۰۲
آمریکا و متحدانش از سال 1982 تاکنون با چراغ سبز سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم و سایر گروه های تروریستی حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا و متحدانش از سال 2001 تاکنون با چراغ سبز سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا و متحدانش از سال 2011 تاکنون با چراغ سبز سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۱۲ ۰۱ دی ۱۴۰۲
حمله تروریستی به پاسگاه پلیس راسک ثابت کرد و نشان داد که هنوز هم دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۱۱ ۰۱ دی ۱۴۰۲
تصاویر لگد زدن های پلیس اسرائیل به سر خبرنگار | حمایت وزیر صهیونیستی از افسر ضارب/ اگر در ایران کل دنیا ضد علیه ایران در سازمان ملل قطعنامه صادر می کردند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۱۱ ۰۱ دی ۱۴۰۲
در پی این جنایات بیش از 21 هزار نفر از مردم غزه به شهادت رسیده‌اند که بخش عمده آن‌ها از زنان و کودکان هستند. بیش از 8 هزار و 700 کودک فلسطینی تاکنون به دست اسرائیل قتل‌عام شده‌اند، این جنگی است که علیه کودکان در جریان است. سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر و سازمان های بین المللی کجا هستند تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی صهیونیست ها، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۱۰ ۰۱ دی ۱۴۰۲
سازمان ملل: نگران گسترش درگیری ها در خاورمیانه هستیم/ و باز هم 100 درصد فقط دروغ است.
و این در حالی است که سازمان ملل خیانتکار نگران گسترش درگیری ها در خاورمیانه نیست و از سال 1359 تاکنون نبوده است.
سازمان ملل خیانتکار وفقط نگران نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی در خاورمیانه است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۱۰ ۰۱ دی ۱۴۰۲
سوال اینجاست که چرا پاکستان گروهک تروریستی جیش‌الظلم مورد حمایت آمریکا و متحدانش را پناه داده است.
گروهک تروریستی جیش‌الظلم 100 درصد فقط وابسته به امریکا و مزدورانشان هستند و از آمریکا، غرب، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل پول دریافت می کنند و در سیستان و بلوچستان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۰۹ ۰۱ دی ۱۴۰۲
داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل مسئولیت انفجار تروریستی فیلیپین را برعهده گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۰۸ ۰۱ دی ۱۴۰۲
سوئد جنایتکار یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، تروریسم، پ.ک.ک، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۰۵ ۰۱ دی ۱۴۰۲
در پاسخ به مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار سگ دست نشانده جو بایدن، اردوغان و نتانیاهو/ حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی را بشناسید 1 - آمریکا 2 - کشورهای اروپایی 3 - عربستان سعودی 4 - امارات 5 - ترکیه 6 - اسرائیل 7 - ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا 8 - سازمان های بین المللی هم با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه همکاری می کنند.

آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در افغانستان مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند. آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در عراق مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۲:۰۱ ۰۱ دی ۱۴۰۲
در پاسخ به مدعیان حقوق بشر در سازمان های بین المللی آمریکا، کشورهای اروپایی
در پاسخ به سران سوئد و دادگاه سوئد
مردم ایران خواستار غرامت 95 میلیارد دلاری از آمریکا شد در 12 تیرماه 1367، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده 655، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. 118 نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.

دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.

دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۵۹ ۰۱ دی ۱۴۰۲
اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار و ناتو جنایتکار از سال 2001 تاکنون در افغانستان و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.
اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی سکوت نمی‌کرد.
اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار، عربستان سعودی جنایتکار، امارات جنایتکار، ترکیه جنایتکار و اسرائیل و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه سکوت نمی‌کرد.
اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی از سال 2015 تاکنون در سوریه سکوت نمی‌کرد.
اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل، آمریکا و مزدورانشان در این مدت 2 ماه در جنگ غزه سکوت نمی‌کرد.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۵۸ ۰۱ دی ۱۴۰۲
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار و آلمان جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار در این مدت 3 ماه انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای صهیونیست ها جنایتکار را در جنگ غزه تامین می کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۵۸ ۰۱ دی ۱۴۰۲
سوئد جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2001 تاکنون در افغانستان، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.
سوئد جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2011 تاکنون در سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.
حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان با بمب‌های فسفری ساخت آمریکا و انگلیس برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۵۷ ۰۱ دی ۱۴۰۲
هیچ کس حق ندارد با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت وگو و همکاری کند. مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جنایتکار در سال 1401 همه جانبه از اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل حمایت و استقبال کرده است
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۵۵ ۰۱ دی ۱۴۰۲
کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا همراه با چند کشور دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله تسلیحات رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین می کردند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۵۵ ۰۱ دی ۱۴۰۲
اتهام زنی انگلیس علیه ایران در حملات یمن به کشتی‌های صهیونیستی/ دخالت و مداخله درامور داخلی ایران است و هم 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت حسین امیرعبداللهیان بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۵۴ ۰۱ دی ۱۴۰۲
و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان متأسفانه از سال 1400 تاکنون همه جانبه با مزدوران عربی مذاکره، گفت گو، ملاقات، دیدار و همکاری می کند و همچنان نیز ادامه دارد چرا؟
و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان متأسفانه از سال 1400 تاکنون همه جانبه با مزدوران اروپایی مذاکره، گفت گو، ملاقات، دیدار و همکاری می کند و همچنان نیز ادامه دارد چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۵۴ ۰۱ دی ۱۴۰۲
سوال اینجاست که چرا حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همه جانبه همکاری می کند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۵۳ ۰۱ دی ۱۴۰۲
عملیات تروریستی فرودگاه بغداد برای ترور سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نیروهای تروریست آمریکایی در عراق گران تمام می شود.

بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است.
آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد.
آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.
اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه پیشین آمریکا جنایتکار در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن تجاوزات، جنایات، وخشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل بوده است.

دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند.
دوستان آمریکا حامی القاعده هستند.
دوستان آمریکا حامی داعش هستند.
دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند.
دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.

چرا دولت ناتوان و عاجز از سال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۵۱ ۰۱ دی ۱۴۰۲
سوال اینجاست که مدعیان حقوق بشر در آمریکا و کشورهای اروپایی و در سایه سکوت سازمان های بین المللی از سال 1360 تاکنون از گروهک تروریستی منافقین و سایر گروه های تروریستی همه جانبه حمایت می کردند و متأسفانه هنوز هم حمایت می کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۱ دی ۱۴۰۲
روابط ایران و سوئد و اروپا از سال 1357 تاکنون بسیار جوب است و تاکنون همه هیچ گونه مشکلی هم ندارد و نداشته است.
روابط ایران و حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب از سال 1357 تاکنون بسیار جوب است و تاکنون همه هیچ گونه مشکلی هم ندارد و نداشته است.
روابط ایران و حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین از سال 1360 تاکنون بسیار جوب است و تاکنون همه هیچ گونه مشکلی هم ندارد و نداشته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۰۱ دی ۱۴۰۲
مذاکره در سال 1392 در مورد صلح و دوستی و محبت سوال اینجاست که پس چرا عمل و اجرا نشده است.
توافق هسته ای در سال 1394 در مورد صلح و دوستی و محبت سوال اینجاست که پس چرا عمل و اجرا نشده است.
برجام در سال 1394 در مورد صلح و دوستی و محبت سوال اینجاست که پس چرا عمل و اجرا نشده است.
مذاکرات وین، روسیه، دوحه، عمان وغیره در مورد صلح و دوستی و محبت سوال اینجاست که پس چرا تاکنون عمل و اجرا نشده است.
Iran (Islamic Republic of)
منافقین مورد حمایت غرب و متحدانش که محاکمه‌شان در ایران شروع شده است، چون دستشان به خون بیش از 18هزار کودک، زن و مرد آلوده است
۱۱:۲۰ ۰۱ دی ۱۴۰۲
منافقین مورد حمایت غرب و متحدانش که محاکمه‌شان در ایران شروع شده است، چون دستشان به خون بیش از 18هزار کودک، زن و مرد آلوده است
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۱۸ ۰۱ دی ۱۴۰۲
دادگاه سوئد جنایتکار از سال 1360 تاکنون شریک جرم جنایت های گروهک تروریستی منافقین در عراق، اروپا و ایران بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۱:۱۷ ۰۱ دی ۱۴۰۲
ایران متأسفانه از سال 1357 تاکنون در مورد حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب کوتاهی کرده است و هنوز هم کوتاهی می کند چرا؟
ایران متأسفانه از سال 1360 تاکنون در مورد حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین کوتاهی کرده است و هنوز هم کوتاهی می کند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۰۱ دی ۱۴۰۲
جان عزیز است حق جوانان ما ایران درود بر کشور سوئد آدم کنید کم کم دادگاهی می شن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۰۱ دی ۱۴۰۲
خیلی خوب قشنگ سوئد دولت قوی آگاه توانمند فوری بکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۰۱ دی ۱۴۰۲
درود بر سوئد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۰۱ دی ۱۴۰۲
مسولان نباید به کشورهای معاند سفر کنند .‌ لزومی داشت که به سوئد بروند .
Iran (Islamic Republic of)
اسدی
۱۹:۱۰ ۰۱ دی ۱۴۰۲
مسولان چیه برادر یارو یه عمله پاچه خوار بوده که یه زن گولش میزنه واز هول حلیم میفته تو دیگ وزن وبچه اش هم ولش کردند
United States of America
ناشناس
۰۵:۴۰ ۰۱ دی ۱۴۰۲
جنایتکاترین دولتهاسوئد است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۰۱ دی ۱۴۰۲
خب برای چی رفت بیکار بود
Iran (Islamic Republic of)
اسدی
۲۳:۳۴ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
این همه تاکید وصرف هزینه برایه به زعم شما یه کارمند ساده که گول یه زن را خورده وبا وجود متاهل بودن به آن کشور سفر کرده برایه چیست ؟خانواده اش بیخالش شدند ولی شما ول کن نیستید !!!بماند تا عبرت سایر متاهلین شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
آقای نوری آزاد میشه
فک منافقین با لجنزار سوئد آشنا میکنیم تا فشار بخورن حال کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
چو بد کردی مباش ایمن زآفات.....
که واجب شد طبیعت را مکافات....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
اگه کسی بی گناه باشه آزاد میشه حتما یه کاری کرده که مجرم شده اینقدر مظلوم نمایی نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
چه فایده این بابا بعد از این همه جنایت حالا محکوم شده که زندانهای سوئد پیش ایران مثل هتل است اگر به من اجازه بدهند حاضرم ایران را ترک کنم بقیه عمر را در زندان سوئد باشم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
خدایا به فریب خوردگان رحم کن. اشتباه کردن دیگه گول نمیخورن. آمین یا رب العالمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
بالاخره باید تقاص اعمالشو پس بده همبن دنیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
اون زمان که گناه کار وبی گناه را بخاطر مخالفت با شما حکم اعدام می دادید باید حواستان به چوب خدا هم می بود توسوئد چکار می کردی نیم مردم ایران هزینه یک مسافرت درون کشوری را هم ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
حمید نوری شناس شده نیست این چکار مملکت بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
یکی به آقای نوری بگه کشور عزیزت چه مشکلی داشت رفتی سفر خارج که حالا برای هم خودت و هم خانواده محترمت و هم مسئولان دردسر درست کردی. انشالله مسئولان در رفتن به سفر خارج دقت کنند تا این مشکلات را به بار نیاورند و هزینه برای ملت نتراشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
خدا شکر حقوق بشر به سبک غربی هم دیدیم ، یعنی حمایت از تروریست و ایران هم باید این دو جاسوس سوید را همان رفتاری را کنند که آنها با آقای نوری کردن ، چشم در برابر چشم.
Iran (Islamic Republic of)
.......
۱۸:۰۶ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
خداروشکرررر ایشالله به سزای جنایت هاش که چیزی جز مرگ نیست برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۰۴ دی ۱۴۰۲
کجا جنایت کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
مگه میشه یه نفر رو الکی و بدون هیچ دلیلوبهانی بگیرن و به حبس(اون هم حبس ابد)محکوم کنن،چرابقیه رو نمیگیرن؟¿¿¡¡/حتما یه غلطی(درست یاغلط)کرده دیگه.......:مثل قضیه احمدمتوسلیان چندساله که ملت رو سرکارگذاشتین.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۷:۴۳ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
عملکرد حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان متأسفانه از سال 1400 تاکنون به نفع مردم ایران و کشور ایران نیست و تاکنون هم نبوده است.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۷:۴۰ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
شرم آور و تاسف بار است که رژیم صهیونیستی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق و منطقه همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
این اگه ایران و دوست داشت هیچ وقت کشور ایران و ترک نمیکرد!! حبس ابد حقشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
اعتراف وزیر خارجه ترکیه: سوئد و فنلاند آشکارا از گروه تروریستی پ.ک.ک حمایت می‌کنند
وزیر امور خارجه ترکیه با بیان اینکه فنلاند و سوئد آشکارا از پ.ک.ک و ی.پ.گ حمایت می‌کنند تصریح کرد کشوری که قرار است عضو ناتو شود نباید از گروه تروریستی حمایت کند.
وزیر امور خارجه ترکیه در گفت‌وگو با خبرنگاران پیش از شرکت در نشست غیررسمی وزیران خارجه ناتو در برلین، پایتخت آلمان درباره عضویت فنلاند و سوئد در ناتو تاکید کرد: کشوری که قرار است عضو ناتو شود نباید از گروه تروریستی ی.پ.گ/ پ.ک.ک حمایت کند.
این دو کشور از پ.ک.ک و ی.پ.گ آشکارا حمایت می‌کنند. اینها گروه‌های تروریستی هستند.

وی با بیان اینکه با همتایان فنلاندی و سوئدی خود امشب دیدار خواهد کرد، افزود که هم در راستای نشست و هم در ضیافت شام با وزرای خارجه دو کشور دیدار می‌کند.

با بیان اینکه موضع ترکیه درباره مسئله عضویت در ناتو بسیار روشن است، گفت: ناتو یک اتحاد است نه یک سازمان بین‌المللی. متحد بودن نیز نیاز به همبستگی در همه زمینه‌ها دارد. به ویژه در مواقعی که تهدید علیه امنیت مطرح است.

وی با اشاره به اینکه فنلاند و سوئد از پ.ک.ک و ی.پ.گ آشکارا حمایت می‌کنند، اظهار داشت: کشوری که قرار است عضو ناتو شود نباید از گروه تروریستی ی.پ.گ/ پ.ک.ک که هر روز به ما حمله می‌کند و سربازان ما را به شهادت می‌رساند، حمایت کند.
با تاکید بر اینکه به دلیل مبارزه ترکیه با گروه‌های تروریستی محدودیت‌هایی علیه صادرات کشور اعمال می‌شود، گفت: به همین دلیل، بخش بزرگی از مردم ترکیه مخالف عضویت این کشورها در ناتو هستند، زیرا اینها کشورهایی هستند که از گروه تروریستی ی.پ.گ/ پ.ک.ک حمایت می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۷:۲۴ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
سوئد جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از گروهک تروریستی پ.ک.ک در شمال عراق و هم شمال سوریه همه جانبه حمایت می کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
تروریست‌ها مخصوصا منافقین در هیچ کشوری نباید احساس امنیت کنند.
اگر دادگاه علیه منافقین حکم بدهد، وقتی منافقین به کشور‌های دیگر بروند که با ایران توافقنامه استرداد مجرمین دارند، آن‌ها منافقین را به ایران تحویل خواهند داد.
با پیگیری گروهک تروریستی منافقین پرونده برای آقای نوری در سوئد تشکیل شد و معتقدم انگلیسی‌ها هم در تشکیل پرونده دست داشتند یعنی پرونده‌ای نیست که صرفا سوئد دخالت داشته باشد.
با بررسی سوابق ارتباطی با سوئد مشکلات اینچنینی دیده نخواهد شد و اعتراضات صرفا نسبت به استقرار گروهک‌های تروریستی در کشور سوئد بود و سابقه نداشته که مستقیم رو به روی ایران قرار بگیرد.
زمانی که دو نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین از انگلیس به سوئد رفتن مقدمات پرونده برای آقای نوری را با دادستان سوئد آماده کردند.
یک دلیل اساسی در رد دادگاه سوئد این است که بیش از سه سال طول کشید که دادستان سوئد کیفرخواست را تقدیم دادگاه و همین زمان طولانی نشان می‌دهد ادله‌ای علیه آقای نوری نداشتند.
سوئد پرونده آقای نوری را یک پرونده علیه جمهوری اسلامی ایران تبدیل کردند، زیرا سوئد در حمایت از گروهک تروریستی منافقین این کار را انجام داد.
به دیپلمات‌های سوئد گفته شده که شما مدعی حقوق بشر هستید چرا یک پرونده علیه گروهک تروریستی منافقین تشکیل ندادید.
اقدام سوئد در محاکمه شهروند بی‌گناه ایرانی (حمید نوری) بدون هزینه برای سوئد نخواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
هیچ بی گناهی زندان نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
اول اینایی که به این کامنت منفی دادن شناسایی کنن که همینها منافق
هستن تا بعدا برسید به کله گنده بی شرفشون
Iran (Islamic Republic of)
اسدی
۲۳:۳۶ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
معلومه فیلم زیاد نگاه می کنید
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۷:۱۸ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
مشکل اصلی ایران این است که متأسفانه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان هنوز هم کشورهای اروپایی را دشمن درجه یک خود نمی دانند و متأسفانه همه جانبه با دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری همکاری می کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
حرفت درسته دلیلش هم از روی ناچاری و وابسته بودن است هم وابسته به صنعتشون هم وابسته به مراکز علمیشون. کلی ایرانی اعم از معمولی و آقازاده اونجا هست. نمیشه که بهشون بی اعتنا باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
واقعا بیسوادی خوب ایران بااتحادیه اروپا قطع رابطه کند باامریکاهم که دشمنی دارد بنظرت سومالی واتیوپی واوگاندا و....راه حل مشکلات کشورهست؟
Iran (Islamic Republic of)
اسدی
۲۳:۳۸ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
چون خانواده هایشان آنجا اتراق کرده اند وچاقو دسته خودش را نمی برد !!!با یه جستجو ساده می فهمید که چند هزار نفر از آنان در کشورهای اروپایی وآمریکا اقامت دارند ونه با حقوق کارمندی پدرشان بلکه با دلارهای ملت چه عشق وحالی می کنند برایه خودشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۷ ۰۱ دی ۱۴۰۲
تمام دنیا به دنبال صلح و دوستی و محبت هستند شما به فکر دشمن تراشی و جنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
محاکمه شهروند بی‌گناه ایرانی بدون هزینه برای سوئد نخواهد بود
انگلیس در تشکیل پرونده علیه حمید نوری در سوئد دخالت داشته است.
در زمان مقرر، این افراد وکیلی را معرفی نکردند، به همین دلیل وکیل تسخیری برای آن‌ها تعیین شده است.مشخصات وکلا وجود دارد و منافقین می‌توانند مستندات خود را برای آن‌ها ارسال کنند.
جرایمی که منافقین مرتکب شده‌اند، گسترده است و جنایات این گروه به ایران محدود نمی‌شود.
منافقین حتی در آموزش اعضای داعش هم دخیل بودند.
اینکه سوئد، پرونده حمید نوری را علیه جمهوری اسلامی ایران تشکیل داد و به منافقین پناه داده است.
Germany
ناشناس
۱۹:۰۱ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
لطفا همه ی مسئولان بچه هاشونو از اروپا و امریکا برگردونند به نشانه ی اعتراض. همه خوش حال میشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
شهروند بی گناه ! خخخخخخخخخخخخ
آخرین اخبار