نامگذاری یک خیابان زنجان به نام شهید سید‌رضی موسوی/ مراسم ترحیم برگزار می‌شود

شهرداری و شورای شهر زنجان در اطلاعیه‌ای اعلام کردند که خیابان دو بانده جنب پادگان تیپ زرهی ارتش در زنجان، خیابان منتهی به شهرک‌های فجر و نصر به نام سردار جبهه مقاومت شهید سید رضی موسوی نامگذاری شد.

در جریان حمله روز دوشنبه این هفته رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق، سید رضی موسوی معروف به سیدرضی از مستشاران باسابقه سپاه و از همرزمان سردار حاج قاسم سلیمانی در سوریه به شهادت رسید. سیدرضی موسوی اصالتاً زنجانی (از طرف مادری) بود و در دفاع مقدس در کنار رزمندگان زنجانی علیه رژیم بعث عراق می‌جنگید.

در همین راستا، شهرداری و شورای شهر زنجان در اطلاعیه‌ای اعلام کردند که خیابان دو بانده جنب پادگان تیپ زرهی ارتش در زنجان، خیابان منتهی به شهرک‌های فجر و نصر به نام سردار جبهه مقاومت شهید سید رضی موسوی نامگذاری شد.

این خیابان جدیدالاحداث است و در محدوده شمال شهر زنجان قرار دارد.

مراسم ترحیم سید رضی در زنجان برگزار می‌شود

 در جریان حمله روز دوشنبه رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق، سید رضی موسوی معروف به سیدرضی از مستشاران باسابقه سپاه و از همرزمان سردار حاج قاسم سلیمانی در سوریه به شهادت رسید. سیدرضی موسوی اصالتاً زنجانی (از طرف مادری) بود و در دفاع مقدس در کنار رزمندگان زنجانی علیه رژیم بعث عراق می‌جنگید.

امیر مفیدی برادر همسر این شهید والامقام در گفتگو با خبرنگار تسنیم از برگزاری مراسم ترحیم این شهید عزیز در شهر زنجان خبر داد و گفت: مراسم گرامیداشت این شهید والامقام روز یکشنبه ۱۰ دی ماه از ساعت ۱۴/۳۰ تا ۱۶/۳۰ در مسجد حسینیه اعظم زنجان بگزار می‌شود.</p>

وی با بیان اینکه سید رضی یک شخصیت محبوب در کشور و همینطور استان زنجان بود و این شهید عزیز با رزمندگان زنجانی ارتباط نزدیکی داشت، گفت: امیدوارم خداوند همه ما را به آرزوی دیرینمان یعنی همان شهادت برساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.