رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

دشمن برای انتخابات اسفندماه برنامه دارد

جلال‌زاده گفت: به مانند سایر انتخابات گذشته، در این دوره از انتخابات نیز دشمن به دنبال پیاده‌کردن برنامه‌های مخرب خود علیه مردم ایران است.

وحید جلال‌زاده رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در مراسم گرامیداشت ۹ دی در برازجان مرکز شهرستان دشتستان بوشهر اظهار کرد: مردم ایران برای داشتن کشوری قوی، در همه شرایط پای انقلاب ایستاده و با وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی حامی نظام و انقلاب هستند.

وی افزود: مروری بر کارکرد انقلاب اسلامی طی چندین دهه گذشته نشان می دهد که دشمن در همه حال برای ضربه زدن به این انقلاب توطئه چیده اما با حضور با بصیرت مردم تن به شکست داده است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این دوره از انتخابات نیز دشمن بیکار ننشسته و به دنبال مایوس کردن مردم برای شرکت نکردن در انتخابات است.

جلال‌زاده ادامه داد: مردم ایران اسلامی امسال نیز با تشویق همدیگر به حضوری حداکثری پای صندوق های اخذ رای، بار دیگر ضمن بیعت با امام و رهبری و آرمان‌های این نظام اسلامی، توطئه های دشمن را خنثی خواهند کرد.

وی بیان کرد: مشارکت مردم ایران در انتخابات بسیار مهم است به گونه ای که این انتخابات صحنه جنگ ما با آمریکا و رژیم صهیونیستی اسرائیل است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با نگاهی اجمالی به فتنه سال ۸۸ گفت: وقتی به بزنگاه‌های تاریخی و سرنوشت‌ساز نگاه می‌کنیم می‌بینیم که به خاطر بی‌بصیرتی عده‌ای که اغلب آنها هم از خواص بوده‌اند، تاریخ تغییر کرده است.

جلال‌زاده عنوان کرد: در جریان فتنه ۸۸، رهبر معظم انقلاب پای رأی مردم و پای قانون ایستادند و از رأی مردم حمایت و دفاع کردند.

وی ادامه داد: مردم از ابتدای انقلاب تاکنون، انواع فتنه‌ها را مدیریت کردند و خودشان بر سرنوشت کشور نظارت دارند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تا جمهوری اسلامی پرچمش بلند است، دشمن از دسیسه‌ دست بر نمی‌دارد و همچنان که اغتشاشات سال گذشته اولی نبوده، آخری هم نیست و این بصیرت مردم است که دشمن را در میدان کیش و مات می‌کند.

جلال‌زاده گفت: تاریخ انقلاب پر از تصمیمات آگاهانه مردم ایران است که با وجود مشکلات معیشتی، اقتصادی، بیکاری و گرانی همیشه برای دفاع از این نظام و انقلاب در صحنه هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۰ دی ۱۴۰۲
دشمن همیشه برنامه اش همین بوده اما چرا روز به روز موفق تر می شود؟
به دلیل اهمال کاری مسوولان در برآورده کردن مشکلات مردم.
سهمیه بنزین تاکسی های اینترنتی را ندادید آنها را که دادید هم قطع کردید.
اینترنت گران کردید. تورم را زیاد کردید. حال توقع چه چیزی از مردم دارید؟
متاسفانه دوره به دوره به افراد ناراضی اضافه می شود و این خوب نیست.
اگر الان حماس هنوز مقاومت می کند و از بین نرفته به خاطر حمایت مردم اوست و اگر نصف مردمش موافق حماس نبودند الان حماسی وجود نداشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۰ دی ۱۴۰۲
جناب آقای جلال زاده
بیشتر از دشمن مسئولین بی لیاقت با این تنگدستی که در زندگی مردم درست کردند تیشه به ریشه انتخابات می زنند.
Iran (Islamic Republic of)
صالح آبادی
۱۳:۳۱ ۱۰ دی ۱۴۰۲
بابا کم همه چیز رو گردن دشمن بزارید .افزایش سن بازنشسگی کاردشمنه؟ مازوت سوزی نیروگاه ها مخصوصا" کلان شهر اراک کاردشمنه ؟ تصمیم افزایش حقوق کارکنان دولت برخلاف میزان تورم کاردشمنه / گوشت کیلویی 700 هزارتومان کاردشمنه ؟ اختلاس مسولین دولتی رده بالا کاردشمنه ؟ مرغ کیلویی 100 هزارتومان کاردشمنه؟ دروغ وآماروارقام الکی کاردشمنه ؟ وهزاران چیز دیگه که خودت ازما بهتر میدونی.....کی میخواهید سرتون رااز برف بیرون بیارید .بسه دیگه خجالت هم خوب چیزیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۰ دی ۱۴۰۲
مرگ بر منافق