بخشدار مرکزی عسلویه:

انتخابات نماد عینی مردم سالاری دینی است

بخشدار مرکزی عسلویه گفت: انتخابات مهم‌ترین همایش سیاسی و ملی هر کشور و نماد عینی مردم سالاری دینی است.

حسین طاهری نیا صبح شنبه در نشست با دهیاران بخش مرکزی عسلویه اظهار داشت: در راستای پیگیری مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، این جلسه با حضور روسای شورا‌های اسلامی و دهیاران بخش مرکزی برگزار شده است.

بخشدار مرکزی عسلویه خاطر نشان کرد: بدون تردید، انتخابات مهم‌ترین همایش سیاسی و ملی هر کشور و نماد عینی مردم سالاری دینی و تعیین سرنوشت مردم به دست خود است.

وی یادآور شد: مردم فهیم شهرستان عسلویه و بخصوص بخش مرکزی همچون گذشته با حضور پر شور خود در صحنه‌های مختلف بویژه انتخابات پیش رو دین خود را به نظام و انقلاب ادا خواهند کرد.

طاهری نیا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات تصریح کرد: با پیگیری و رفع مشکلات مردم و افزایش خدمات رسانی توسط دولتمردان و در راستای جهاد تبیین و ایجاد نشاط و امید آفرینی در جامعه و برنامه ریزی مستمر در تحقق اصل و راهبرد مشارکت حداکثری اقدامات لازم انجام خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به ایام الله دهه مبارک فجر خواستار آماده سازی پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی در دهه فجر در سطح بخش شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.