نخستین مرکز مشاوره کارآفرینی و اشتغالزایی کشور در سمنان افتتاح شد

نخستین مرکز مشاوره کارآفرینی و اشتغالزایی کشور در جهاد دانشگاهی استان سمنان روز چهارشنبه با حضور مدیرکل هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان افتتاح شد.

روح الله اسدی مدیرکل هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در آیین افتتاح مرکز مشاوره کارآفرینی و اشتغالزایی سمنان در جهاددانشگاهی این استان، گفت: سمنان یکی از استان‌های پیشرو در امر ساماندهی امور جوانان استان سمنان است.

روح الله اسدی ادامه داد: مراکز مشاوره کارآفرینی و اشتغالزایی در کشور وجود دارد، اما جهاد دانشگاهی استان سمنان این مرکز را با ساز و کاری متفاوت افتتاح کرده است که می‌توان گفت نخستین مرکز در کشور است.

مدیرکل هماهنگی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای اشتغال نسل جوان، گفت: برای رفع دغدغه اشتغال جوانان دستگاه‌های مختلف باید پای کار باشند و حمایت کنند.

رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان نیز در این نشست بر زمینه‌سازی‌های لازم به منظور اشتغالزایی جوانان تاکید کرد و گفت: اشتغال پذیری و کارآفرینی جوانان در مرکز مشاوره کارآفرینی و اشتغالزایی جهاد دانشگاهی استان پیگیری می‌شود.

علی منصفی‌راد افزود: آشنایی با روال کسب و کار‌ها در مرکز مشاوره کارآفرینی و اشتغالزایی جهاد دانشگاهی استان سمنان طی هشت مرحله از ورود تا اشتغال پیگیری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.