کوهبنانی‌ها و اهدای ۵۱/۷۵۰ هزار سی سی خون همزمان با هفته مقاومت

مردم شهرستان کوهبنان به مناسبت هفته مقاومت ۵۱/۷۵۰ هزار سی سی خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.

تیم سیار انتقال خون استان کرمان با همکاری جمعیت هلال احمر کوهبنان و ناحیه مقاومت بسیج در این شهرستان حضور یافت و مردم ۵۱/۷۵۰ هزار سی سی خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.

کریمی رئیس جمعیت هلال احمرکوهبنان در حاشیه انجام این کار گفت: اهدای خون، نوعی اهدای عضو است و تصمیم برای مشارکت در امر اجتماعی اهدای خون باید تصمیمی آگاهانه باشد.

وی افزود: برنامه خونگیری امروز با همکاری مدیر کل انتقال خون استان، تیم سیار خون گیری استان، هلال احمر، ناحیه مقاومت بسیج و مرکز بهداشت و درمان  شهرستان صورت گرفت و با استقبال پرشور مردم و مسئولان روبه رو شد.

کریمی تصریح کرد: هدف از اهدای خون ترویج فرهنگ انسان دوستی و حمایت از سلامت انسان‌ها در جای جای ایران اسلامی است.

رئیس جمعیت هلال احمر کوهبنان بیان داشت: بیماران زیادی در بیمارستان‌ها هستند که حیاتشان به قطره‌های خون ما بستگی دارد و در انتظار دریافت قطرات حیات بخش خون، لحظه شماری می‌کنند.

وی افزود: هدف اصلی این کار کمک به همنوعان و هم میهنانی است که در جریان حادثه تروریستی و در شرایط اضطراری نیازمند خون هستند.

کریمی ابراز امیدواری کرد، این کار تداوم داشته باشد و سازمان انتقال خون استان کرمان بیشتر به این شهرستان مراجعه کند.

رئیس جمعیت هلال احمر کوهبنان افزود: استقبال مردم کوهبنان نشان دهنده حس بالای انسان دوستی است که در تمامی صحنه‌ها در پرتو منویات مقام معظم رهبری حضور پرشورو آگاهانه دارند.

وی تصریح کرد: در برنامه اهدای خون به مناسبت هفته مقاومت  بیش از ۱۴۳ مراجعه کننده داشتیم که جمعاً ۵۱/۷۵۰ هزار سی سی خون از سوی مردم کوهبنان اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار