نماینده مجلس لبنان:

اگر غزه را از دست بدهیم باید هزینه بدهیم

هاشم قاسم گفت: ما باید مواضع لازم در قبال غزه را اتخاذ کنیم. مردم فلسطین متوکل به خدا و در میدان استوار هستند.

هاشم قاسم نماینده مجلس لبنان در پنجمین نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه مجالس کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی اظهار کرد: ما در کشور‌های خود می‌توانیم برای فلسطین هزینه کنیم. در سال ۲۰۰۴ این اتفاق افتاد. وقتی دولت فلسطین ساقط شد و اسرائیل شکل گرفت بخشی از سرزمین کشور‌های دیگر هم از دست رفت.

نماینده مجلس لبنان گفت: اگر غزه را از دست بدهیم باید هزینه بدهیم و باید کاری کنیم؛ درست نیست بگوییم نمی‌توانیم کاری کنیم. حتی در غرب مردم تطاهرات می‌کنند بسیاری از کار‌ها انجام می‌شود. 

هاشم قاسم  ادامه داد: ما وظیفه داریم به داد مردم برسیم؛ باید اقدامات لازم را انجام دهیم و در قبال کشتار‌ها و نابودی زیرساخت‌ها اعتراض کنیم.

وی بیان کرد: ما باید مواضع لازم در قبال غزه را اتخاذ کنیم. مردم فلسطین متوکل به خدا و در میدان استوار هستند و وقتی حمایت‌ها را می‌بییند دلگرمی می‌گیرند.

نماینده مجلس لبنان گفت: در سال ۲۰۰۶ که درگیر جنگ بودیم بسیاری از کشور‌ها در کنار ما ایستادند. ما جهت حفظ حاکمیت خود رنج‌های زیادی تحمل کردیم. در جنوب لبنان ممکن است در آینده با تهدید‌های زیادی مواجه شویم.

هاشم قاسم ادامه داد: وزیر خارجه آمریکا به منطقه می‌آید و این کشور‌ها می‌توانند به آمریکا فشار بیاورند تا آتش ‌بس برقرار شود. سرنوشت لبنان با فلسطین مشترک است.

وی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم که دستگاه‌های کشتار اسرائیلی به اقدامات خود ادامه دهند. سرنوشت جنوب لبنان را باید مردم و دولت لبنان تعیین کند.

نماینده مجلس لبنان گفت: وظیفه ما این است که اهداف مرحله‌ای داشته باشیم و به مردم فلسطین کمک  شود؛ ابزار‌ها برای جرم انگاری  جنایت اسرائیل باید ایجاد شود.

برچسب ها: ایران و لبنان ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار