دبیرکل مجمع مجالس آسیایی:

بازگشت مردم فلسطین به سرزمینشان از مهم‌ترین برنامه‌های مجمع مجالس آسیایی است

مجیدی گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته فلسطین مجمع مجالس آسیایی بازگشت مردم فلسطین به سرزمین‌های فلسطینی است.

محمدرضا مجیدی، دبیر کل مجمع مجالس آسیایی (APA) امروز ( ۲۰ دی) در اولین نشست کمیته فلسطین مجمع مجالس آسیایی (APA) گفت:  امروز شاهدیم که که غزه توسط صهیونیست‌ها با حمایت بی‌سابقه کشور‌های غربی و آمریکا به شدت بمباران می‌شود و در سازمان ملل از حق وتو به صورت غیر عادلانه استفاده می‌شود و این رژیم به ده‌ها تن بمب مجهز شده است.

دبیرکل مجمع مجالس آسیایی بیان کرد: اتحادیه پارلمان‌های آسیایی امروز به دنبال کمک به مردم فلسطین و فراخواندن ملت‌های مسلمان به ایفای نقش سازنده در این زمینه است.

مجیدی تاکید کرد: اقدامات رژیم صهیونیستی در بمباران مناطق مسکونی و کوچاندن قهری ساکنان غزه که نقض آشکار معاهدات بین‌المللی و قطعنامه سازمان مالی محسوب می‌شود.

وی با محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی در پاکسازی نژادی مردم فلسطین و بمباران مدارس و دفاتر سازمان ملل در غزه گفت: در این حمله از حقوق مردم فلسطین حمایت و پشتیبانی می‌شود. یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته فلسطین مجمع مجالس آسیایی بازگشت مردم فلسطین به سرزمین‌های فلسطینی است.

دبیرکل مجمع مجالس آسیایی با بیام اینکه «علی‌رغم تلاش دبیرکل سازمان ملل جهت تحقق آتش بس در غزه، قطعنامه‌های این سازمان همواره بصورت نامشروع لغو شده است»، عنوان کرد: غرب و در راس آن‌ها آمریکا وظیفه دارند که استاندارد‌های دوگانه و نفاق و دورویی آشکار خود را در قبال رژیم صهیونیستی پایان بخشد و ما به عنوان پارلمان‌های کشور‌های آسیایی درخواست داریم تا اقدامات قاطعی در جلوگیری از حمایت بیشتر از رژیم صهیونیستی انجام شود و این رژیم به اقدامات خود پایان دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار