فرماندار زنجان:

دشمن برای بدبین کردن نسل جوان نسبت به انقلاب تلاش می‌کند

فرماندار زنجان گفت: دشمنان برای بدبین کردن نسل جوان و نوجوان نسبت به نظام و انقلاب تلاش می‌کنند و در چنین شرایطی بیان دستاورد‌های انقلاب واجب است.

پرویز خالقی فرماندار زنجان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان، گفت: باید دستاورد‌های نظام برای جوانان و نوجوانان بازگو شود، چراکه این قشر دوران قبل از انقلاب و خفقان آن دوران را درک نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه باید در عرصه جهاد تبیین تا پای شهادت پیش رفت، گفت: جهاد تبیین یک واجب عینی است و باید در این راستا هر کسی هر چه در توان دارد به کار گیرد.

خالقی با بیان اینکه از اواسط دهه ۶۰ با آموزش‌هایی که ارائه شد، نیاز کشور به پزشک رفع شد و دیگر هیچ متخصص هندی و پاکستانی در کشورمان حضور نیافت، گفت: پزشکان کشور ما در حال حاضر در کشور‌های پیشرفته اقدام به معالجه و درمان بیماران می‌کنند.

وی با بیان اینکه هم‌اینک در کشور قریب به ۱۰۰ هزار نفر متخصص و فوق تخصص وجود دارد، یادآور شد: ایران در بحث پیوند قلب و جراحی قلب یکی از کشور‌های مهم و تراز اول جهان محسوب می‌شود.

فرماندار زنجان با بیان اینکه ایران در بین کشور‌ها در حوزه بهداشت و درمان حرفی برای گفتن دارد، افزود: هزینه درمان در کشور ما نسبت به کشور‌های دیگر بسیار ارزان قیمت است، به همین دلیل بسیاری از بیماران از کشور‌های دیگر برای جراحی‌های سنگین مانند جراحی قلب وارد ایران می‌شوند.

وی با بیان اینکه ایران در حوزه بانک‌های قرنیه چشم، درمان ناباروری و سلول‌های بنیادی پیشرو است، ادامه داد: کشور ایران توانست واکسن کرونا را تولید و برای مهار بیماری استفاده کند.

فرماندار زنجان گفت: افرادی که مخالف نظام هستند با سیاه‌نمایی برای القای ناکارآمدی نظام دینی تلاش می‌کنند و باید با جهاد تبیین جلوی تاثیرگذاری القائات آن‌ها را گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.