افتتاح ۱۹ طرح دهه فجر در بخش سیروان سنندج

همزمان با چهارمین روز از دهه فجر، ۱۹ طرح عمرانی و خدماتی در بخش سیروان سنندج افتتاح شد.

حسن عسکری فرماندار سنندج در مراسم افتتاح ۱۹ طرح عمرانی و خدماتی در بخش سیروان سنندج گفت: در طول ۴۵ سال عمر پربرکت نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌ها و خدمات زیادی انجام شده و امروز مردم استان کردستان در روستا‌های صفر مرزی و با وجود طبیعت کوهستانی از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه امسال ۴۲ میلیارد تومان اعتبار عمرانی به بخش سیروان اختصاص یافته است، افزود: ضریب راه روستایی در وضعیت مناسبی است و امسال نیز ۹ میلیارد تومان بودجه برای توسعه راه روستایی در بخش سیروان تخصیص داده شده است.

عسکری تجلی حضور مردم در جمهوری اسلامی را مشارکت در انتخابات برشمرد و خاطر نشان کرد: دشمن تلاش می‌کند که مردم را از مشارکت در انتخابات نا امید کند و حضور مردم پای صندوق‌های رأی نقشه دشمنان را خنثی و امنیت و اقتدار و صلابت کشور را تأمین خواهد کرد.

فرماندار مرکز استان با اشاره به اینکه انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس قوی شکل خواهد داد، گفت: یک مجلس قوی می‌تواند ریل‌گذاری صحیحی انجام داده و به عنوان بازوی کمکی مسیر حرکت را برای دولت به درستی تعریف کرده و شاهد پیشرفت استان خواهیم بود.

 طرح گازرسانی به واحد‌های صنعتی در روستای سو، طرح آبرسانی روستای دره‌کوله و افتتاح پل دسترسی به مزارع کشاورزی روستای شیان و نیز بهره‌برداری از طرح هادی روستایی در روستا‌های هشمیز و حلوان از پروژه‌های بود که با حضور فرماندار سنندج به بهره‌برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.