امر به معروف یعنی امام جامعه تنها نیست

امام جمعه نهبندان گفت: با امر به معروف، امت به کمک امام می‌آیند تا موفقیت‌ها حاصل شود.

حجت الاسلام نجمی پور امام جمعه نهبندان در همایش فجر انقلاب و مبعث حضرت رسول (ص) در طبسین علیا گفت: مردم در نظام جمهوری اسلامی همه کاره هستند و مردم قدرتی در نظام اسلامی دارند که مسئولین ندارند.

او با بیان اینکه مردم باید با امر به معروف و نهی از منکر کردن نسبت به خطای همدیگر به گناهکار بفهمانند که رهبر جامعه تنها نیست، افزود: امر به معروف یعنی اُمت به کمک امام بیاید تا امام موفق شد.

مولوی عبدالستار حسین زهی امام جمعه اهل سنت خاش هم در این همایش، با اشاره به جنایت‌های اخیر و وحشیانه‌ی ضد انقلاب در منطقه اظهار کرد: هرگز اجازه نخواهیم داد دشمن با ایجاد رعب و وحشت در میان ما تفرقه بیندازد.

او ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران چهل سال است که در امان خداست و معتقدیم که قطعا خداوند متعال به ما یاری خواهد رساند.

مولوی حسین زهی با بیان اینکه تبلیغ آزاد دینی یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است اظهار کرد: انقلاب اسلامی بستر اجرای احکام دینی را فراهم آورد و حتی پیروان اقلیت‌های مذهبی مانند کلیمیان، مسیحیان و زرتشتیان آزادانه مناسک خود را بجا می‌آورند.

 امام جمعه اهل سنت خاش گفت: انتخابات در حقیقت بهایی است که به افراد جامعه داده و از آن‌ها برای اداره سرنوشت کشور نظرخواهی می‌شود و مردم برای اینکه در سرنوشت خود تأثیرگذار و افرادی را به مجلس بفرستند که برای جامعه مفید باشند باید در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

او عنوان کرد: مردم با انتخاب درست خود افرادی که لیاقت و شایستگی، دلسوزی و صداقت، شجاعت و شهامت و در نهایت کارآمدی داشته باشند را باید به مجلس بفرستند.

مولوی حسین زهی با تأکید بر اینکه به هر اندازه که مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، نشانه انسجام و اقتدار است گفت: اگر مردم نسبت به انتخابات احساس بی‌تفاوتی کنند، در حقیقت ضعفی برای قدرت نظام و ملت است؛ اگر مردم مانند گذشته پای کار باشند و مشارکت حداکثری را رقم بزنند، باعث اقتدار نظام و ملت می‌شود و دشمنان را ناامید می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.