فاز دوم مرکز نوآوری کشاورزی زنجان افتتاح شد

فاز دوم مرکز نوآوری کشاورزی زنجان امروز با حضور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور افتتاح شد.

رییس مرکز نوآوری های صادراتی محصولات کشاورزی شمال‌غرب کشور امروز در آیین بهره برداری از این طرح با بیان اینکه ۱۳ واحد فناوری حوزه کشاورزی در این مرکز مستقر است، گفت: این مرکز در نقش شتاب دهنده برای واحدهای فناور در حوزه کشاورزی بوده و تلاش و دغدغه ما افزایش تولید محصولات صادراتی در بخش کشاورزی است.

مهدی شجاعی افزود: برای راه اندازی مرکز نوآوری های صادراتی محصولات کشاورزی زنجان بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور در ادامه در جریان سفر یک روزه خود با حضور در شرکت ایران ترانسفو از خطوط تولید و نمایشگاه دستاوردهای این مجموعه نیز بازدید کرد.

حضور در آیین افتتاح مرکز نوآوری و فضای کار اشتراکی، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای اکوسیستم فناوری استان و رونمایی از محصولات و تندیس زنجیره های استان در دانشگاه زنجان، برگزاری جلسه با روسای دستگاه های اجرایی مرتبط و مدیران عامل شرکت های دانش بنیان، فناور و نخبگان استان و حضور در آیین افتتاح سرنگ شفا در سلطانیه از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور به استان زنجان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.