استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

داوطلبان انتخابات اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه انتخابات بزرگترین آزمون پیش روی ما است گفت: داوطلبان انتخابات و هواداران آنان باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند تا در یک فضای آرام انتخابات برگزار شود.

آقای رحمتی در نشست مجریان و ناظران ستاد انتخابات آذربایجان شرقی که با حضور وزیر کشور برگزار شد اظهار کرد: اگر داوطلبان و هواداران آن‌ها اخلاق انتخاباتی را رعایت نکنند بعد از انتخابات باید تبعات آن را بپذیرند بنابراین لازم است داوطلبان در یک فضای آرام، منطقی، تبیینی و شناختی خود را معرفی کنند تا مردم نیز با منطق خود به داوطلب مورد نظر خود رای دهند.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: در سطح استان همه اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه، بااقتدار، رقابت واقعی، امنیت و باصلابت فراهم شده است و هیات‌های نظارت و اجرایی وظایف خود را تاکنون به خوبی انجام داده اند و بعد از این هم بر اساس دستورالعمل ها، بخشنامه‌ها و اطلاعیه‌های ستاد انتخابات کشور وظایف خود را به بهترین نحو انجام خواهند داد.

آقای رحمتی با بیان اینکه آذربایجان شرقی و تبریز خطه انقلابی، ولایتمدار، بابصیرت، پیشرو، پیشگام، جریان ساز، تاریخ ساز و هویت ساز است ادامه داد: همه این تاریخ و افتخارات باید در انتخابات پیش رو به منصه ظهور برسد و در سطح کشور خودنمایی کند.

وی با اشاره به اینکه تشکل‌ها و فعالان اجتماعی، فضای مجازی و رسانه‌ای استان آماده هستند تا در یازده اسفند حماسه دیگری را رقم بزنند یادآور شد: آنچه در انتخابات پیش رو مهم است حضور حداکثری مردم است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه امسال چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی را جشن گرفتیم گفت: این انقلاب هدیه‌ای برای مردم ایران بوده و دستاورد‌های زیادی داشته که مهمترین دستاورد آن مرم سالاری دینی و اداره کشور با رای مردم است و برای اثبات آن به جهانیان در طول ۴۵ سال گذشته و با احتساب این دوره ۴۰ انتخابات برگزار شده است.

آقای رحمتی افزود: در کشورهایی که دم از دموکراسی و مراجعه به رای مردمی می‌زنند چنین میزانی از مراجعه به آرای مردم وجود ندارد.

وی گفت:  امام راحل و رهبر معظم انقلاب از حضور و انتخاب مردم در عرصه انتخابات به عنوان عنصر کلیدی این نظام نام برده اند.

برچسب ها: مجلس ، انتخابات مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار