فروش تقلبی تلفن همراه به مردم

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کلاهبرداران حرفه‌ای که با فروش تلفن‌های همراه تقلبی از شهروندان کلاهبرداری می‌کردند خبر داد.

سرهنگ اردشیر نادری جانشین پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی افزایش سرقت با یک شیوه مشابه در محدوده پایانه جنوب رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری ۲۰۸ پایانه جنوب بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی‌های مشخص شد متهمان اقدام به تبلیغ و فروش تلفن‌های همراه تقلبی در محدوده ترمینال جنوب کرده و با انتقال پول از کارت شهروندان به صورت غیر مجاز کلاهبرداری میکنند افزود: در یک عملیات منسجم پلیسی متهمان که در حال کلاهبرداری از شهروندان بودند را مشاهده و طی یک عملیات غافلگیر کننده ۲ نفر از متهمان دستگیر و یک نفر متواری گردید.

جانشین پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: از متهمان تعداد ۴ عدد کارت عابر بانک سرقتی کشف و متهمان در تحقیقات ابتدایی به بزه انتسابی و ۲۰ فقره کلاهبرداری مشابه از شهروندان اعتراف نمودند.

سرهنگ نادری در پایان خاطر نشان کرد: دستگیری متهم متواری در دستور کار پلیس قرار دارد و تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان توسط کاراگاهان پلیس در حال بررسی می‌باشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار