نماینده ولی فقیه در لرستان:

ارزشمندترین رکن حاکمیت در جمهوری اسلامی ایران مردم هستند

نماینده ولی فقیه در لرستان، برای حضور در حماسه انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ پیامی صادر کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی برای حضور در حماسه انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ پیامی صادر کرد که در این پیام آمده است: یازدهم اسفندماه، روز تجلی همدلی، وحدت و انسجامِ ملت بزرگ ایران اسلامی و روز خلق حماسه‌ای دیگر، با حضور در انتخابات است.

از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی، بار‌ها با اراده پولادین و حضور بهنگام خود در صحنه‌های گوناگون، از جمله انتخابات، برای میهن اسلامی عظمت و شکوه آفریدند و رسالت خود را ایفا کرده‌اند.

ارزشمندترین رکن حاکمیت در جمهوری اسلامی ایران، که باعث دوام و بقای این نظام و توفیق و پیشرفت روزافزون آن بوده همواره مردم بوده‌اند و هر کجا حضور و مشارکت مردم در رویداد‌های سیاسی و اجتماعی بیشتر بوده، اقتدار و افتخار و عزت به ارمغان آورده است.

آنچه مسلّم است اینکه حضور آگاهانه در انتخابات و انتخاب هوشمندانه از سوی آحاد مردم، ضمن مشارکت در سرنوشت کشور، به منزله پیمان ملی و تجدید عهد با آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شهدای والامقام و امامین انقلاب اسلامی و سپری محکم در برابر مکر و حیله دشمنان و بدخواهان و استکبار جهانی است.

بدون تردید در این برهه حساس و سرنوشت‌ساز، شأن حضور مردم در تعیین سرنوشت خود یک شأن نمایشی و تشریفاتی نیست و انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نیز هر کدام نقش مؤثری در استحکام‌بخشی به نظام اسلامی دارند و ملت شریف ایران بار دیگر از امتحان سربلند بیرون خواهند آمد.

امیدوارم نتیجه این انتخابات زمینه‌ساز حضور شایسته‌ترین افراد، دانا، توانا، متخصص، و متعهد، توانمند، اثرگذار، تحت لوای نایب حضرت ولیعصر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» و بسترآفرین پیشرفت و توسعه، و تحول همراه با جهش در استان لرستان باشد.

اینجانب از آحاد مردم متدین بصیر و دشمن‌شناس و انقلابی استان لرستان و همه‌کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند دعوت می‌کنم که با حضور پرشور و شعور خویش پای صندوق‌های رأی و ترغیب اقشار مختلف، خصوصاً جوانان عزیز در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در محقق کردن جمهوریت و اسلامیت و مردم‌سالاری دینی، بهترین انتخاب را رقم بزنند و دو مجلس وزین و کارآمد با پشتوانه قوی مردمی تشکیل دهند و در دفتر خاطرات میهن اسلامی به ثبت برسانند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.