افتتاح فاز نخست پروژه صاروج پارس، نیمه اول سال آینده

سرپرست شهرداری کرمان گفت: عملیات انتقال برق پروژه صاروج پارس، حداکثر ظرف یک‌ماه آینده به پایان می رسد‌.

محسن تویسرکانی امشب ۱۲ اسفندماه در دیدار با هیئت عمانی سرمایه‌گذار گفت: ۳۰ درصد عملیات انتقال برق پروژه صاروج پارس باقی مانده است که حداکثر ظرف یک‌ماه آینده به پایان خواهد رسید.

وی افزود: اهتمام ما بر این است که این پروژه هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد.

 سرپرست شهرداری کرمان بیان کرد: تأکید بر این است که آن بخش از کار که برعهده شهرداری است، به‌خصوص انتقال برق، باسرعت انجام شود و پیگیر مسئله فاضلاب پروژه هم هستیم که هر چه سریع‌تر به پایان برسد.

وی با بیان اینکه اعتقاد دارم برای آبادانی شهر و کشور باید با سرمایه‌گذاران به‌خصوص سرمایه‌گذاران خارجی، به‌طور ویژه ارتباط گرفته شود، به موضوع پارک‌ممنوع اطراف این پروژه و پیگیری آن اشاره کرد و گفت: در این رابطه دستگاه قضایی و نیروی انتظامی باید پای کار بیایند و ما هم آن بخش را که برعهده شهرداری است، انجام خواهیم داد.

مرتضی سلطان، رییس هیئت‌مدیره صاروج پارس نیز در این جلسه، بیان کرد: خوشحال هستیم که پروژه با سرعت خوبی در حال پیشرفت است و امیدواریم تا پایان خردادماه سال آینده، بتوانیم فاز نخست را افتتاح کنیم.

وی افزود: از شهرداری کرمان به‌خاطر حمایت و مساعدتی که با ما داشته است و سایر مدیران استان که مشوق و دلگرمی ما برای ادامه کار بودند، تشکر می‌کنیم.

سلطان تصریح کرد: یکی از درخواست‌های ما مساعدت در اجرای طرح پارک‌ممنوع اطراف پروژه است که هنوز رعایت نمی‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.