دستبند پلیس بافت بر دستان متهم تحت تعقیب /دستگیری عاملان تیراندازی در عملیات پلیس بم

فرمانده انتظامی شهرستان بافت گفت: یک متهم تحت تعقیب با ۴۸ فقره پرونده در این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ محمدجواد آرامون گفت: با هوشیاری ماموران کلانتری ۱۱ متهم تحت تعقیب مقامات قضایی به محض ورود به حوزه استحفاظی شهرستان بافت دستگیر شد.

وی افزود با استعلامات انجام شده مشخص شد این متهم دارای ۴۸ فقره پرونده در خصوص حمل مواد مخدر، جعل و کلاهبرداری و بدهی مالی بالغ بر ده میلیارد ریال می‌باشد که این جرائم را بیشتر در استان زنجان و شهرستان سیرجان انجام داده است.

سرهنگ آرامون تصریح کرد: این متهم به محض دستگیری با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی و از ارتکاب وی به دیگر جرائم در حوزه این شهرستان جلوگیری شد.

دستگیری عاملان تیراندازی و ضرب و جرح در عملیات پلیس بم

فرمانده انتظامی بم گفت: عاملان تیراندازی و ضرب و جرح یک شهروند در عملیات پلیس امنیت عمومی این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ یوسف سلیمانی گفت:در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری و تیراندازی منجر به جرح در حوزه انتظامی بم، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مورد نظر و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، عاملان این درگیری به علت اختلافات شخصی فردی را با سلاح شکاری از ناحیه صورت و چشم مجروح کرده و متواری شده اند، که فرد مجروح به علت شدت جراحات به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی بم بیان داشت: با اشراف اطلاعاتی و پیجویی‌های پلیسی متهمان در کمتر از ۲۴ ساعت توسط پلیس اطلاعات در مخفیگاهشان در در ساعت ۴ بامداد دستگیر و از مخفیگاه آنان یک سلاح شکاری وینچستر به کار رفته در نزاع خیابانی و یک کلت کمری کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار