قدردانی از معلمان زرندی

در آیین بزرگداشت مقام معلم از معلمان نمونه شهرستان زرند قدردانی شد.

سید رضا حسینی نژاد، فرماندار در مراسم بزرگداشت مقام معلم در شهرستان زرند که در سالن شهید شیرودی برگزار شد، ضمن تبریک و تجلیل از مقام والای معلم گفت: معلمان، رسالت مهمی برای آینده سازان این کشور بر عهده دارند و باید روحیه خودباوری و اعتماد به نفس را در دانش آموزان تقویت کنند.

وی بابیان اینکه معلمان، پرورش دهندگان آینده کشور هستند، افزود: مسیر کشور را اگر بخواهیم هدایت کنیم باید از کانال آموزش و پرورش جلو رفت و معلمان این مسیر را تعریف و برای آینده کشور برنامه ریزی کنند.

حسینی نژاد تصریح کرد: همه ماباید شکر گذار معلمان باشیم، زیرا تربیت فرزندان در دستان شما است و این  کار بزرگی است قدر خودتان را بدانید؛ زیرا اگر کار انبیا هدایت است، کار معلم هم هدایت است و  اگر انبیا مسیر را مشخص می‌کنند، معلمان هم همین مسیر رابرای دانش آموزان هموار می‌کنند.

وی با بیان اینکه محترم‌ترین افراد در شهرستان زرند معلمان هستند، به سند تحول بیادین آموزش وپرورش اشاره کرد و افزود: نقشه راه آموزش و پرورش بنا به فرمایش رهبری سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است که بایستی بومی سازی شود. 

حجت الاسلام مهدی شجاعی، امام جمعه زرند نیز با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا به ویژه علامه شهید مطهری گفت: یکی از مهم ترین سرمایه‌های هر کشور و مملکتی، سرمایه انسانی او است و  بستر رشد و تربیت کادری که بتواند اداره کشور را برعهده گیرید، مدیران و مسئولان و افراد نخبه‌ای را که در آینده مسئولان این مرز و بوم خواهند بود، پرورش دهد،  مدارس و مجموعه‌های آموزشی است که امروز دانش آموزان او در اختیار ما هستند.

عبدالوحید جعفری، مدیر آموزش و پرورش نیز ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز گفت: خوشحال هستیم که در دولت سیزدهم سند تحول بنیادین که مورد تایید مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)  است، اجرا می‌شود. 

در پایان از معلمان نمونه زرند تجلیل شد. 

برچسب ها: هفته معلم ، سند تحول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار