شمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به چهار تن رسید

شمار شهدای حمله روز سه شنبه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به چهار تن رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری «العهد» لبنان، در حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به دهستان «حولا» در جنوب لبنان، ۳ عضو یک خانواده شهید و شمار دیگری نیز زخمی شدند که به تعداد آن‌ها اشاره نشده است.

شهادت این سه نفر پس از آن روی می‌دهد که حزب الله شهادت یکی از اعضای خود در حمله رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را تأیید کرد.

حزب‌الله اعلام کرد که ««حسن علی حسین»» ملقب به «مجاهد» از اعضای این جنبش در حمله رژیم صهیونیستی و در راه قدس به شهادت رسیده است.براساس این گزارش وی از ساکنان دهستان "حولان در جنوب لبنان و متولد سال ۱۹۶۳ بوده است.

دوشنبه شب نیز حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک مرکز درمانی در جنوب لبنان، سه نیروی امدادی را به شهادت رساند.در این حمله که به یک مرکز درمانی وابسته به اداره بهداشت اسلامی شهرک العدیسه در جنوب لبنان صورت گرفت، سه تن از نیرو‌های امدادی حاضر در این مرکز درمانی شهید شدند.

 با آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به جان فشانی‌هایی کرده که در جریان آن شمار زیادی از غیرنظامیان لبنانی در حملات کور صهیونیست‌ها شهید شدند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار