امام جمعه موقت شهرکرد؛

حضور پرشور مردم در صحنه نقشه های شوم دشمنان را خنثی خواهد کرد

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: ملت ایران در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری با اقتدار، سرافراز و با افتخار ظاهر در صحنه جهانی ظاهر شدند.

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت: انتخابات ۱۱ اسفند، آزمونی تاریخی، سرنوشت‌ساز و امتحانی بزرگ بود که با همت و بصیرت ملت ایران برگزار شد.

وی اظهار داشت: دشمنان برای ملت ایران، شکست نظام جمهوری اسلامی که میراثی از شهدا و امام راحل است، نقشه‌های شومی کشیده بودند که این توطئه‌ها با هدایت‌گری‌های روشن‌گرانه رهبر معظم انقلاب و هدایت و سکان‌داری همه دست اندرکاران امر برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند نقش برآب شد.

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری برخلاف میل دشمن به نحو شایسته، با امنیت کامل، با تدبیر لازم و با فرهنگ بزرگ‌منشانه و متعالی مردم همیشه درصحنه با آرامش برگزار شد.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: هرچند بحث دموکراسی، انتخابات، مجلس و پارلمان از غرب گرفته شده است، اما قبل از این مغرب زمین این موارد را مطرح کند، در قرآن کریم بحث شورا مطرح شده و سیره و روش حکومت داری حضرت محمد (ص) و امیرالمومنین علی (ع) بهترین شیوه به شمار می‌رود.

فاطمی با اشاره به بداخلاقی‌های غرب در برگزاری انتخابات‌های مختلف خود گفت: آن‌ها در این مسیر اشتباه‌های بزرگ و آبروریزی‌های زیادی در تاریخ دموکراسی غرب انجام دادند که در شان جامعه اسلامی نیست و این جامعه باید همه کار‌ها را با آبرو، صفا و صمیمیت انجام دهد.

وی با اشاره به درصد مشارکت بالای مردم استان چهارمحال و بختیاری در صحنه انتخابات اضافه کرد: با وجود همه مشکلات و تبلیغات سوء دشمن، اما براساس اعلام مسئولان ارشد استان درصد مشارکت مردم بسیار بالا و قابل قبول بوده و بهترین انتخابات برگزار شده است.

امام جمعه موقت شهرکرد یادآور شد: درصد بالای مشارکت مردم در صحنه انتخابات با این همه دشمنی، کینه‌توزی و تبلیغات سوء دشمن بسیار خوب بوده است.

وی با اشاره با رای منتخب مردم در شورای خبرگان رهبری در استان چهارمحال و بختیاری گفت: در این برهه حساس با این همه دشمنی‌های دشمن، بیش از نیمی از آحاد جامعه به یک روحانی رای دادند.

فاطمی گفت: با اشاره به خدمت‌رسانی مسئولان نظام انتظار می‌رود مشکلات جامعه برطرف شود و برنامه‌ریزی مناسبی برای خرید شب عید و ماه مبارک رمضان پیش بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.