کشف بیش از ۱۸۹ کیلو تریاک در بندرعباس

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف بیش از ۱۸۹ کیلو تریاک طی عملیات موفق پلیس در شهرستان بندرعباس خبر داد.

 سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت : مأموران یگان امداد انتظامی شهرستان بندرعباس با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای یک باند حمل مواد مخدر که فعالیت گسترده‌ای در این زمینه در سطح استان داشتند را شناسایی کردند.

وی افزود:طی هماهنگی‌های قضائی، مأموران با تشکیل چندین اکیپ به مسیر‌های تردد قاچاقچیان در حوالی محور روستای " پاتل " اعزام شدند و با کنترل محور‌های مربوطه پس از گذشت ساعاتی یک دستگاه کشنده ولوو حامل مواد و یک دستگاه خودرو کوئیک که به عنوان اسکورت متعلق به اعضای این باند را شناسایی و ضمن رعایت نکات انتظامی امنیتی به رانندگان این دو خودرو دستور ایست دادند.

سردار جاویدان گفت: با عکس العمل به موقع پلیس، این دو خودرو توقیف و مأموران موفق شدند ۱۱۷ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در ۶۰ بطری از خودروی کشنده کشف کنند.

 این مقام ارشد انتظامی افزود: در ادامه تحقیقات انجام شده از این باند، ماموران به محل باغ پدری سرکرده باند اعزام و در بازرسی از آنجا ۷۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک با لفافه به همراه آلات وادوات توزین کشف، که در مجموع ۱۸۹ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان گفت: در این رابطه دو متهم دستگیر و به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.